abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218868018
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 16:10 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik vind niks wat AM doet werk. Kom op, de meeste ouders doen dit allemaal naast een baan.
Dat vind ik zeker ook. Ik probeerde te redeneren hoe je dat werk zou kunnen vinden. Lukte niet zo goed haha.
pi_218868030
Het is ook, denk ik, hoe je dingen ervaart. Als je de hele dag hebt voor je huis schoonhouden en je dat niet naast je baan hoeft te doen, dan ervaar je dat als een grote taak denk ik.

Ik stond op het schoolplein van de week naast een moeder die niet werkt en één van haar kinderen was op kamp. En toen zei ze: "ja en iedereen zegt ooh eindelijk vrij maar ik heb het druk hoor! Want ik moet morgenavond naar de ouderavond van mijn andere kind."

Toen dacht ik wel, huh... Dat is toch niet druk? Maar zij ervaart dat wel zo.

Sowieso heeft zij de hele week als haar kinderen op school zitten de tijd.
pi_218868155
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 15:43 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Wat je zegt klopt niet, ze zegt dat haar man geen chauffeur meer is. Hij werkt gewoon maar nu als planner vertelde ze een tijd geleden.
Ik denk dat Kim DBM bedoeld wordt
Want deviervanKim werken allebei
pi_218868261
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 16:12 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Dat vind ik zeker ook. Ik probeerde te redeneren hoe je dat werk zou kunnen vinden. Lukte niet zo goed haha.
Haha toch goede poging.
pi_218868272
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 16:30 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik denk dat Kim DBM bedoeld wordt
Want deviervanKim werken allebei
Nee ik denk t niet
pi_218868416
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 13:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze is er ook niet. Weekendje weg😉, elkaar terugvinden. Nou ja, beiden gaan naar Haarlem en doorgaans blijven ze op de bank hangen. Lang zoeken zal niet nodig zijn.
Ohja is ook zo. How could I forget.
pi_218868445
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 15:26 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Van opstaan tot wijnen noemt ze werken. Ze werkt niet, ze hobbiet een beetje en verdient daar veel te veel geld mee. Ik zou me doodschamen om zo mijn leven te moeten slijten. Onzin verkondigen, reclame maken en poetsen. #leegleven
En schrijvers doen soms wel een jaar of nog langer over een BOEK en dan echt fulltime. Niet af en toe chatgpt inschakelen en poetsen of kinderen filmen.
Lol dat moet je haar niet kwalijk nemen maar alle mensen die er naar kijken, op linkjes klikken, spullen kopen, over ze praten. Uiteindelijk levert dit topic ze alleen maar geld op, wie het laatst lacht 😂
pi_218868528
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:18 schreef Harper het volgende:
De manier waarop AM het fröbelstukje van Pris in de nieuwe box "promoot" vind ik niet echt goede reclame.
Ze haat handwerken, heeft er geen geduld voor en het zit niet in de box omdat het leuk is. Ze geeft zelfs de suggestie het handwerkje weg te geven.
Maar Pris is leuk en moest gesponsord worden.
Volgens mij heeft ze niks met Pris, anders dan dat ze een keer koffie hebben gedronken in Delft om over deze samenwerking te praten. AM zal ongetwijfeld verdienen aan ieder verkocht ‘handwerkje’ via haar doos.

Maar inderdaad, het was een ongeïnteresseerd verkooppraatje.
pi_218868552
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 12:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm heeft een eitje gekookt en die gaat ze naar haar man (op zijn werk?!) brengen? 🤦♀ koekoek, hoezo tijd teveel? Mijn man ziet me al aankomen op zijn werk, met een gekookt ei
Waarom doet dat me meteen denken aan een oude aflevering van Jambers/seks voor de Büch of zoiets?
Waarbij een langbenige wulpse dame het lunchtrommeltje naar de schaftkeet van haar man brengt. Gekleed in een lange zwarte jas met daaronder alleen lingerie en hoge hakken. En die jas viel uiteraard (een stuk) open toen ze het trommeltje in het bijzijn van zijn collega op tafel zette.

En dat dit dan een parodie was, met regenboogkousen, sneakers en een t-shirts met lilo en stitch. Misschien haar belt om om extra indruk te maken.

😂

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 25-09-2025 17:29:45 ]
pi_218868606
En welk noodlijdend bedrijf zou Debbie vragen voor een filmpje? Die groenteboer? De bakker-waar-ze-nooit-meer-een-tas-vsn-afneemt?
pi_218868637
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:07 schreef dertigjarenzon het volgende:

[..]
Lol dat moet je haar niet kwalijk nemen maar alle mensen die er naar kijken, op linkjes klikken, spullen kopen, over ze praten. Uiteindelijk levert dit topic ze alleen maar geld op, wie het laatst lacht 😂
Daarom kijk ik en velen met mij alleen anoniem en volg ik geen enkele fluflu.
pi_218868808
Fijn dat Milou ie nagelstyliste een podium wil geven. Maar daar wil je je aanbevelingen toch niet voor doen? Wat een slecht werk.
pi_218868829
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 15:27 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Mijn andere kinderen hebben nooit grenzen nodig gehad. Die deden het uitstekend op autonomie, common sense en overleg. Maar nogmaals, ik ken ook zat kinderen uit mijn jeugd die zonder enige begrenzing werden opgevoed en die zijn ook prima terecht gekomen en opgegroeid tot hele normale, weldenkende volwassenen (hoewel ik echt weleens anders heb gedacht).

Ik denk dat de rol van opvoeding minder groot is dan we neigen te denken (excessen daargelaten).

Ik lees ook zo vaak dat de kinderen van Annemarie (of andere influencers) later last gaan krijgen van hun jeugd. Hoewel ik echt morbide tegenstander ben van je gezin ten gelde maken, denk ik dat het niet zo zwartwit is.
Denk ik ook, je kan het vooraf niet voorspellen. Net als zoiets als ptss; bij dezelfde gebeurtenis ontwikkelt de ene persoon dit wel en de andere niet.
Maar waarom zou je het risico nemen?
pi_218868865
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:24 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Waarom doet dat me meteen denken aan een oude aflevering van Jambers/seks voor de Büch of zoiets?
Waarbij een langbenige wulpse dame het lunchtrommeltje naar de schaftkeet van haar man brengt. Gekleed in een lange zwarte jas met daaronder alleen lingerie en hoge hakken. En die jas viel uiteraard (een stuk) open toen ze het trommeltje in het bijzijn van zijn collega op tafel zette.

En dat dit dan een parodie was, met regenboogkousen, sneakers en een t-shirts met lilo en stitch. Misschien haar belt om om extra indruk te maken.

😂
😂😂😂 ik zie dit voor me
pi_218868995
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:07 schreef dertigjarenzon het volgende:

[..]
He wat leuk, nieuw hier zie ik! Wat bracht jou hier...?

Oh dit topic waar jij eh ZE zelf nooooooit meelezen en wat hen ook echt niets doet, want wij zijn allemaal werkloze,zielige mensen die eenzaam en alleen op de bank zitten. En oh ja we zijn jaloers...

Ik vind dat dus hilarisch. Zowel Debbie als AM (en anderen ook) lezen hier overduidelijk mee(doen hier inspiratie op) maar doen zo krampachtig hun best om dat te verbergen, want als ze ons noemen dan brengen ze mensen naar hier 8-) 8-)

[ Bericht 10% gewijzigd door SterreKaatje op 25-09-2025 18:44:42 ]
pi_218869026
AM
Ze eten pangius 😂 en ze moest zelf!!! koken en wist niet goed hoe het moest met opscheppen, "ja het is voor mij ook de eerste keer hè...volgens mij gewoon zo erover heen gooien".
Wat een culinaire armoe.
pi_218869027
AM die vanmiddag een paar keer ‘nee is nee’ heeft gezegd. Dat zeggen haar dochters toch ook wel eens als ze gefilmd worden? 🙄
pi_218869035
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 18:42 schreef Rimboequeen het volgende:
AM
Ze eten pangius 😂 en ze moest zelf!!! koken en wist niet goed hoe het moest met opscheppen, "ja het is voor mij ook de eerste keer hè...volgens mij gewoon zo erover heen gooien".
Wat een culinaire armoe.
Misschien moet ze het recept van AH nog even terug kijken. Staat vast een plaatje bij.
pi_218869100
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:24 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

😂
Oh veeg me maar op hoor, ik heb beeld 😂😂😂
pi_218869197
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 18:35 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
He wat leuk, nieuw hier zie ik! Wat bracht jou hier...?

Oh dit topic waar jij eh ZE zelf nooooooit meelezen en wat hen ook echt niets doet, want wij zijn allemaal werkloze,zielige mensen die eenzaam en alleen op de bank zitten. En oh ja we zijn jaloers...

Ik vind dat dus hilarisch. Zowel Debbie als AM (en anderen ook) lezen hier overduidelijk mee(doen hier inspiratie op) maar doen zo krampachtig hun best om dat te verbergen, want als ze ons noemen dan brengen ze mensen naar hier 8-) 8-)
Nogmaals, AM heeft er nooit een geheim van gemaakt mee te lezen in soortgelijke topics. Ze heeft er in het verleden vaak genoeg over gesproken en zelfs af en toe meegepraat, op een ander forum.
pi_218869213
HVK gooit ook even een smerige foto van haar dochter online. In plaats van de huisarts bellen gooit ze haar dochters blote kont online voor haar vunzige volgertjes.
pi_218869240
Hvk, waarom die foto van haar dochter’s bil 😱
pi_218869247
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:03 schreef Moedervan4kids het volgende:
HVK gooit ook even een smerige foto van haar dochter online. In plaats van de huisarts bellen gooit ze haar dochters blote kont online voor haar vunzige volgertjes.
Dit, arm meisje, met je blote bil online
pi_218869258
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:03 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ze heeft het niet zo op met de medische wetenschap volgens mij. Dit is toch gestoord hier ga je toch mee naar de dokter als je wil weten wat het is.
pi_218869269
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 17:35 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Daarom kijk ik en velen met mij alleen anoniem en volg ik geen enkele fluflu.
Dit. Aan mij verdienen ze geen cent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')