De criteria:
- 'Zoen'partners: met hoeveel heb je uitsluitend gezoend?
- Sexpartners: met hoeveel partners heb je sex gehad? (niet alleen neuken, maar ook al het andere 'leuks')
- Waarvan vaste vriendin: hoeveel van de partners waarmee je sex hebt gehad, wast echt een vaste vriendin/vriend waar je het minstens +/- 1,5 maand mee hebt uitgehouden?
De zoenpartners leveren 3 punten per partner op, de sexpartners 6 en bij elke sexpartner die ook een vaste partner was moet je drie punten erbij tellen. Zet wel even je leeftijd erbij want het is natuurlijk logisch dat een 25-jarige wat meer kansen heeft gehad dan een 15-jarige.
En ja, jullie willen vast dat ik het spits afbijt, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het allemaal niet zo bij heb gehouden eigenlijk.
Maar mijn geschatte lijstje:
- Zoenpartners: ik denk 18, ik zou het eigenlijk niet weten.
- Sexpartners: dat zijn er 4
- waarvan een vaste.
Wordt dus 18x3+4X6+3=
81 partnerpunten. En ik ben 18
Ik benadruk erbij dat dit geen patserig wedstrijdforum moet worden
quote:Dat hou je toch niet tegen denk ik, of in ieder geval zullen er ongetwijfeld mensen zijn die dit zo wel gaan behandelen.
Ik benadruk erbij dat dit geen patserig wedstrijdforum moet worden
Maar back on topic
Eigenlijk ben ik de tel al heel lang geleden kwijt geraakt, maar zal toch proberen zoveel mogelijk naar waarheid hier neer te pennen.
Ik heb eigenlijk maar met 3 vrouwen gezoend waarmee ik geen sex gehad heb.
Sex partners:
Ik gok een stuk of 50 waarvan 1 als vaste relatie (mijn huidige vrouw)
Zou dus uitkomen op 309 punten. Maar wat ik al zei, het kunnen net zo goed veel meer vrouwen geweest zijn waarmee ik sex gehad heb.
Oh ja, en ik ben 39
quote:Ik denk dat ik (als bejaarde) hier dus maar niet aan moet beginnen....kom handen en voeten te kort om het bij elkaar op te tellen...laat ik het maar op VEEL houden.
Op 22 december 2000 23:19 schreef Robino het volgende:
Zet wel even je leeftijd erbij want het is natuurlijk logisch dat een 25-jarige wat meer kansen heeft gehad dan een 15-jarige.
quote:en een kneus
Op 22 december 2000 23:28 schreef Vork het volgende:
Zoenpartners 0
Sexpartners 0Totaal score = 0
en ik ben 19
quote:Kijk dit bedoel ik dus
Op 22 december 2000 23:38 schreef Priscella het volgende:
en een kneus
Maar eh, effe on-topic, plaats die scorelijstjes aub
quote:Of oerlelijk
Op 22 december 2000 23:44 schreef Robino het volgende:
Kijk dit bedoel ik dus, 'jij hebt weinig gehad in je leven dus jij bent een sukkel' hoort ook in de 'pats- en stoercategorie'.
als je het voor de gein bedoelt? heb ik er spijt van dat ik niet voor iedere keer......
als ik er even overdenk, wat was dat geklooi lekker eigenlijk.
quote:Matchmaker wanted!!!!!
Op 22 december 2000 23:38 schreef Priscella het volgende:
en een kneus
quote:
Op 22 december 2000 23:28 schreef
Vork het volgende:
Klopt!
quote:Ik vind haar best wel knap ook zonder een vruchtwater punctie gedaan te hebben is ze moeders mooiste!
Op 22 december 2000 23:48 schreef Vork het volgende:Zou ut?
quote:Te hoog gegrepen
Op 22 december 2000 23:52 schreef Vork het volgende:
dus?
quote:Ben het volledig met je eens. Zoiets moet je eigenlijk niet 'bijhouden', ik zei ook dat ik het niet meer zou weten, ik kan alleen maar schatten.
Op 22 december 2000 23:50 schreef Killer_Mom het volgende:
als je dat allemaal bijhoudt ben je niet goed bezig denk ik.
dat is niet waar het omdraait.
Maar toch, plaats die lijstjes!!!!
Qua zoenen verschilt het niet zo gek veel gezien over het algemeen zoenen wel op sex bleek uit te draaien soms over tijdsbestek van een paar weken, etc.
Ik zou eerlijk gezegd, en dat is geen bluf of zo, echt niet weten hoeveel meisjes ik heb gehad, qua relaties ook niet. Wat ik wel kan zeggen is dat elk meisje, zelfs one night stands, wel degelijk altijd speciaal voor me is geweest.
Ik ben in ieder geval van plan nu lekker rustig aan te doen maar dat was ik een tijd terug al van plan. Ik denk, hoop en verwacht dat dat nu wel zal lukken.
Oh, en later toegevoegd: Ik ben nu bijna 27.
[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN op 23-12-2000 02:37]
quote:Een beetje ongeloofwaardig hoor; dat hou je ook echt bij.. 60 keer zoenen
Op 23 december 2000 12:36 schreef Rat het volgende:
Zoenen : 60*3 = 180
Sex : 35*6 = 210
Partner : 9*3 = 27
--------------------
Totaal : 417, 30 jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |