je hebt ook een iets dat achter je scherm langs gaat en dan aan de linker en rechterkant uitbreiding heeft.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil uitbreiden, maar ik ga wel sparen voor een mooi breed curve beeldscherm
Qua aansluiten aan een laptop blijf ik 2 standaard schermen van 24 inch ofzo prefereren boven 1 curved extra breedbeeld schermquote:Op woensdag 24 september 2025 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil uitbreiden, maar ik ga wel sparen voor een mooi breed curve beeldscherm
En tekst lezen is wat meer een uitdagingquote:Op woensdag 24 september 2025 20:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
spiegelen is bagger, dan moet je naar links muizen om rechts op te gaan met je cursor
dat lijkt me dan weer een erg leuke uitdagingquote:Op woensdag 24 september 2025 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
En tekst lezen is wat meer een uitdaging
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
Groetjes vanaf de eerste hulp in pyjamabroekZat al lekker klaar voor wat een meesterlijke aflevering van B&B vol liefde beloofde te worden, toen ik Gergi ineens naar het ziekenhuis moest racen. Hij lijkt een galblaasontsteking te hebben.
Wel super eerste hulp, 0 minuten wachttijd, erg vriendelijk personeel, en mag gewoon in de kamer erbij zitten.
Wow dat is kutquote:Op woensdag 24 september 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
Groetjes vanaf de eerste hulp in pyjamabroekZat al lekker klaar voor wat een meesterlijke aflevering van B&B vol liefde beloofde te worden, toen ik Gergi ineens naar het ziekenhuis moest racen. Hij lijkt een galblaasontsteking te hebben.
Wel super eerste hulp, 0 minuten wachttijd, erg vriendelijk personeel, en mag gewoon in de kamer erbij zitten.
wens hem beterschap!quote:Op woensdag 24 september 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
Heb op werk ook de keuze uit of 2 losse beeldschermen of 1 curved beeldscherm. Het boeit mij niet zo heel erg zolang ik maar 2 dingen op fatsoenlijke grote naast elkaar kan zetten.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Qua aansluiten aan een laptop blijf ik 2 standaard schermen van 24 inch ofzo prefereren boven 1 curved extra breedbeeld scherm
Dus we moeten @kwiwi neusknijpers opsturen?quote:Op woensdag 24 september 2025 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
wens hem beterschap!
gelukkig kun je prima zonder galblaas.
Meurt alleen iets meer
Het is overigens vandaag 1 jaar geleden dat ik met Pa in Wildlands wasquote:
die kans is aanwezigquote:Op woensdag 24 september 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus we moeten @:kwiwi neusknijpers opsturen?
toen had je ook koude handen?quote:Op woensdag 24 september 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is overigens vandaag 1 jaar geleden dat ik met Pa in Wildlands was![]()
Ik was er laatst nog.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is overigens vandaag 1 jaar geleden dat ik met Pa in Wildlands was![]()
Lolquote:
beterschap!!!quote:Op woensdag 24 september 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
Gelukkig hebben we 2 badkamersquote:Op woensdag 24 september 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus we moeten @:kwiwi neusknijpers opsturen?
Nee hoorquote:Op woensdag 24 september 2025 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik was nog niet geschrokken eigenlijk. Maar nu vraag ik me ineens af of dat moet?
Welke heeft de beste ventilatie?quote:
Is 1 zo'n curved breedbeeld niet onhandig met scherm delen? Nu met 2 schermen weet ik in ieder geval welke ik deel zeg maar via teams.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb op werk ook de keuze uit of 2 losse beeldschermen of 1 curved beeldscherm. Het boeit mij niet zo heel erg zolang ik maar 2 dingen op fatsoenlijke grote naast elkaar kan zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |