quote:
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Pakt een stukje muur
Hmmm ontbijtkoek
Niet de juiste usb-c poorten? Dat is best een breed begripquote:Op woensdag 24 september 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een dockingstation achtig ding besteld, maar die werkt dus niet met mijn laptop omdat het ding dus niet de juiste usb-c poort heeft
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een dockingstation achtig ding besteld, maar die werkt dus niet met mijn laptop omdat het ding dus niet de juiste usb-c poort heeft
Er schijnt I kid you not dat niet alle data altijd over een usb-c poort gaat.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:28 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Niet de juiste usb-c poorten? Dat is best een breed begripZijn er meerdere soorten dan?
Ah, ik snap em. Er kan inderdaad ook video over usb-c, meer een protocol dingetje. Dan gaat een adaptertje ook niet werken.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er schijnt I kid you not dat niet alle data altijd over een usb-c poort gaat.
Mijn prive laptop heeft schijnbaar alleen een usb-c uitgang waar alleen data over kan en dus geen video.
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er schijnt I kid you not dat niet alle data altijd over een usb-c poort gaat.
Mijn prive laptop heeft schijnbaar alleen een usb-c uitgang waar alleen data over kan en dus geen video.
Ja, dat thunderbolt ben ik ook sinds een tijdje achter. Staat een bliksemschichtje bij de poort, ik dacht serieus dat het symbool betekende dat je de laptop alleen via die poort op kon ladenquote:Op woensdag 24 september 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn laptop heeft niet de zogenaamde thunderbolt usb-c ding aansluiting.
Je moet tegenwoordig echt een phd hebben in computers om al die shit nog te snappen
HDMI dan?quote:Op woensdag 24 september 2025 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde een 2e beeldscherm aansluiten op zowel mijn werk als prive laptop, maar dat kan dus niet.
Ambar-cam?quote:Op woensdag 24 september 2025 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde een 2e beeldscherm aansluiten op zowel mijn werk als prive laptop, maar dat kan dus niet.
Ja maar ik heb maar 1 hdmi poort en ik heb 2 beeldschermenquote:
hdmi splitterquote:Op woensdag 24 september 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar ik heb maar 1 hdmi poort en ik heb 2 beeldschermen
Ah zo. Ik dacht laptop scherm en nog een externe. Dan is het helaas niet mogelijkquote:Op woensdag 24 september 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar ik heb maar 1 hdmi poort en ik heb 2 beeldschermen
Maar dan heb je geen twee individuele schermen toch? Gewoon een kloon.quote:
Dat werkt niet om je beeldscherm te verlengen/verbreden alleen om te spiegelenquote:
kloptquote:Op woensdag 24 september 2025 20:45 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen twee individuele schermen toch? Gewoon een kloon.
spiegelen is bagger, dan moet je naar links muizen om rechts op te gaan met je cursorquote:Op woensdag 24 september 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat werkt niet om je beeldscherm te verlengen/verbreden alleen om te spiegelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |