je hebt ook een iets dat achter je scherm langs gaat en dan aan de linker en rechterkant uitbreiding heeft.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil uitbreiden, maar ik ga wel sparen voor een mooi breed curve beeldscherm
Qua aansluiten aan een laptop blijf ik 2 standaard schermen van 24 inch ofzo prefereren boven 1 curved extra breedbeeld schermquote:Op woensdag 24 september 2025 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
En tekst lezen is wat meer een uitdagingquote:Op woensdag 24 september 2025 20:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
spiegelen is bagger, dan moet je naar links muizen om rechts op te gaan met je cursor
dat lijkt me dan weer een erg leuke uitdagingquote:Op woensdag 24 september 2025 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
En tekst lezen is wat meer een uitdaging
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
Groetjes vanaf de eerste hulp in pyjamabroekZat al lekker klaar voor wat een meesterlijke aflevering van B&B vol liefde beloofde te worden, toen ik Gergi ineens naar het ziekenhuis moest racen. Hij lijkt een galblaasontsteking te hebben.
Wel super eerste hulp, 0 minuten wachttijd, erg vriendelijk personeel, en mag gewoon in de kamer erbij zitten.
Wow dat is kutquote:Op woensdag 24 september 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
Groetjes vanaf de eerste hulp in pyjamabroekZat al lekker klaar voor wat een meesterlijke aflevering van B&B vol liefde beloofde te worden, toen ik Gergi ineens naar het ziekenhuis moest racen. Hij lijkt een galblaasontsteking te hebben.
Wel super eerste hulp, 0 minuten wachttijd, erg vriendelijk personeel, en mag gewoon in de kamer erbij zitten.
wens hem beterschap!quote:Op woensdag 24 september 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
Heb op werk ook de keuze uit of 2 losse beeldschermen of 1 curved beeldscherm. Het boeit mij niet zo heel erg zolang ik maar 2 dingen op fatsoenlijke grote naast elkaar kan zetten.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Qua aansluiten aan een laptop blijf ik 2 standaard schermen van 24 inch ofzo prefereren boven 1 curved extra breedbeeld scherm
Dus we moeten @kwiwi neusknijpers opsturen?quote:Op woensdag 24 september 2025 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
wens hem beterschap!
gelukkig kun je prima zonder galblaas.
Meurt alleen iets meer
Het is overigens vandaag 1 jaar geleden dat ik met Pa in Wildlands wasquote:
die kans is aanwezigquote:Op woensdag 24 september 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus we moeten @:kwiwi neusknijpers opsturen?
toen had je ook koude handen?quote:Op woensdag 24 september 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is overigens vandaag 1 jaar geleden dat ik met Pa in Wildlands was![]()
Ik was er laatst nog.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is overigens vandaag 1 jaar geleden dat ik met Pa in Wildlands was![]()
Lolquote:
beterschap!!!quote:Op woensdag 24 september 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
Gelukkig hebben we 2 badkamersquote:Op woensdag 24 september 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus we moeten @:kwiwi neusknijpers opsturen?
Nee hoorquote:Op woensdag 24 september 2025 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik was nog niet geschrokken eigenlijk. Maar nu vraag ik me ineens af of dat moet?
Welke heeft de beste ventilatie?quote:
Is 1 zo'n curved breedbeeld niet onhandig met scherm delen? Nu met 2 schermen weet ik in ieder geval welke ik deel zeg maar via teams.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb op werk ook de keuze uit of 2 losse beeldschermen of 1 curved beeldscherm. Het boeit mij niet zo heel erg zolang ik maar 2 dingen op fatsoenlijke grote naast elkaar kan zetten.
Maar is het kwalitatief beetje in orde? Voor mij is het scherm belangrijk omdat ik er dagelijks vele uren naar staar, slechte schermen krijg ik hoofdpijn vanquote:Op woensdag 24 september 2025 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor 300 euro ben je klaar voor een curved scherm. Valt best mee
Dat heet Daisy Chain en daarvoor heb ik nou net de aansluitingen voor nodig die ik niet hebquote:Op woensdag 24 september 2025 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt ook een iets dat achter je scherm langs gaat en dan aan de linker en rechterkant uitbreiding heeft.
Geen idee of dat ook fatsoenlijk werkt.
Jupsquote:Op woensdag 24 september 2025 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is 1 zo'n curved breedbeeld niet onhandig met scherm delen? Nu met 2 schermen weet ik in ieder geval welke ik deel zeg maar via teams.
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat heet Daisy Chain en daarvoor heb ik nou net de aansluitingen voor nodig die ik niet heb
Viel volgens mij wel meequote:
Dat vind ik met een grote excel file dan weer onhandig.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
JupsMaar dan deel je toch gewoon je laptopscherm?
Die met een kapje zijn ook irritant.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Viel volgens mij wel mee
Ik ben natuurlijk gewend om veel buiten te zijn, dus heb ik daar niet heel snel last van.
Ik werk dan ook bijna niet met handschoenen aan. Dat is ook niet heel handig in mijn werk. Ja je hebt natuurlijk van die handschoenen waarbij je een kapje hebt voor over je vingers, Maar die draag ik ook niet.
Dat weten ze bij die SEH vast beter dan wijquote:Op woensdag 24 september 2025 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik was nog niet geschrokken eigenlijk. Maar nu vraag ik me ineens af of dat moet?
Die deel ik vaak toch niet.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik met een grote excel file dan weer onhandig.
dezequote:Op woensdag 24 september 2025 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat heet Daisy Chain en daarvoor heb ik nou net de aansluitingen voor nodig die ik niet heb
Heb ik dus niet, alleen hdmiquote:Op woensdag 24 september 2025 21:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
deze
maar dan heb je idd videousbc nodig
stomme laptopquote:Op woensdag 24 september 2025 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb ik dus niet, alleen hdmi
Doen! Ik heb die van MSI en ben er erg blij mee,.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan wel minder hoorquote:Op woensdag 24 september 2025 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor 300 euro ben je klaar voor een curved scherm. Valt best mee
Ik kom eraan!quote:Op woensdag 24 september 2025 21:05 schreef Nizno het volgende:
kaasje in reepjes snijden en wat mosterd dille er bij.... zin an!
Aliensquote:Op woensdag 24 september 2025 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Over dit soort dingen had ik ook helemaal niet nagedacht toen ik mijn laptop kocht. Maar wie brengt er een gaming laptop op de markt waarbij het moeilijk is om extra beeldschermen aan te sluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |