quote:Op woensdag 24 september 2025 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oepsie, is geen krab maar tarantula
Op welk nummer sta ik?quote:Op woensdag 24 september 2025 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nog iets meer dan 1000 posts nodig om weer een plek te stijgen in de top500. Markdeajaxfan is helaas overleden, dus die post niet meer
Melting zit er nog tussen, maar die is nog vrij actief, dus die gaat ook nog die mark voorbij,
BEJAARDEquote:Op woensdag 24 september 2025 23:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Nog even genieten van mijn laatste uur als 35 jarige.
Sow danquote:Op woensdag 24 september 2025 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BEJAARDE
ahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Oh wow top tien.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
10
De nummer 9 is wel ver weg
quote:
Die foto moet wel bij @LTVDK zijn gemaakt. Daar is het nu nog lichtquote:
Over drie kwartier pas.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gizmo komt pas vlg week, maar voor nu HAPPY BDAY
quote:Op woensdag 24 september 2025 23:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Over drie kwartier pas.En dankjewel.
Gizmo moet wel even wachten ivm de ingreep volgende week donderdag maar heb ik iets om naar uit te kijken en is ook goed voor mijn herstel uiteindelijk.
(Arts denkt twee weken maar we gaan het zien)
quote:Op woensdag 24 september 2025 23:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Even goed plekje bedenken iig.Echt zo leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 september 2025 23:28 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)t-aangifte-doen.html uiteraard
je fucking kutkind droeg een wapen die hij niet wilde laten vallen, deal ermeeIk snap wel dat die moeder er kapot van is maar ik twijfel of dit echt wat op gaat leveren aangezien hij gewoon meerdere waarschuwingen heeft genegeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 24 september 2025 23:28 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)t-aangifte-doen.html uiteraard
je fucking kutkind droeg een wapen die hij niet wilde laten vallen, deal ermeeEens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht om te janken is verspeeld hoor.quote:De vijftienjarige uit Gouda was een van de vier verdachten van het stelen van een fatbike aan het Wisselspoor in Capelle aan den IJssel. Een vijftienjarige jongen werd daarbij geschopt en geslagen. Ook werd een vuurwapen op zijn hoofd gericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |