Even de Etto’s in de kaasfondue gooien.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de ama's volproppen met krab
Even Etto laten insmeren met baba ganoush door een riekende gezette vrouw in een niqab.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even de Etto’s in de kaasfondue gooien.
Hondjesquote:Op woensdag 24 september 2025 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Bloody hell als ik nogeens een vakantie uitzoek ga ik zoeken op "geen honden welkom". OVERAL lopen die beesten
Gewoon even lekker mee knuffelenquote:Op woensdag 24 september 2025 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Bloody hell als ik nogeens een vakantie uitzoek ga ik zoeken op "geen honden welkom". OVERAL lopen die beesten
Volgend jaar naar Marokko.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon even lekker mee OPBOKKENquote:Op woensdag 24 september 2025 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon even lekker mee knuffelen
feest in de tent van goes tot purmerendquote:
Morgen zo’n grote Sint Bernhard die je even een flinke lebber komt geven, dus houd je handdoek maar gereedquote:Op woensdag 24 september 2025 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon even lekker mee OPBOKKEN
Ik schop hem zo doormiddenquote:Op woensdag 24 september 2025 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen zo’n grote Sint Bernhard die je even een flinke lebber komt geven, dus houd je handdoek maar gereed
Zes poedels in je bed.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
zo maar weer eens de slaperij op zoeken
Oh lekkerquote:Op woensdag 24 september 2025 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de ama's volproppen met krab
Bel de krantquote:Op woensdag 24 september 2025 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen chocola gekocht vandaag.
ik ook niet.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen chocola gekocht vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |