Zou iemand één onderwerp kunnen noemen waarbij Spits zich kwetsbaar opstelde door de mening die hij had?quote:Op woensdag 24 september 2025 17:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Die man is vreselijk politiek correct.
Wat is daar vreselijk aan?quote:Op woensdag 24 september 2025 17:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Als iemand nergens op aan te spreken is, nérgens, dan is dat niet alleen vreemd maar ook bovenmatig irritant. Die is ongrijpbaar.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 24 september 2025 18:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zou iemand één onderwerp kunnen noemen waarbij Spits zich kwetsbaar opstelde door de mening die hij had?
Als hij, zoals jij aangeeft, één van de eersten was die MvN niet leuk vond dan heb je gelijk.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Hij was de eerste die aangaf dat Matthijs van Nieuwkerk eigenlijk helemaal niet leuk is
Welnee, Frits houdt gewoon rekening met de gevoelens van andere mensen. Is niet politiek correct, is een teken van een goed hart.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Hij was de enige reden dat ik naar de radio bleef luisteren. Al die andere dj's waren in mijn ogen nietszeggende hardschreeuwende egotrippers.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:01 schreef Eightyone het volgende:
Bij gebrek aan andere 'jonge' radio hoorde ik hem rond 1993 dagelijks. Hij leek als veertiger al veel ouder dan dat, dus over die 'jonge radio' kan je discussiëren.
Of het is dat nadrukkelijk beschaafde. Die gedragen toon van spreken.
Midden jaren 90 werd het als een vooruitgang ervaren dat 'ie vervangen werd door Corné Klijn, een snel babbelende jinglemachine op pootjes.
Ik kan hem nu beter waarderen en zet De Taalstaat zo nu en dan zelfs op, maar ja - ik ben nu zelf ongeveer even oud als Frits destijds. En veel van de latere radiomakers op de reguliere popzenders zijn blaaskaken met lachzakken.
Ik zou het nog extremer willen trekken. Veel radiomakers uit de jaren 90 en later zijn mislukkelingen. En alleen vanwege het afschaffen van de dienstplicht komt het dat deze eeuwige melktandjes met de moed der wanhoop maar besloten om radiodeejay te worden.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:01 schreef Eightyone het volgende:
Bij gebrek aan andere 'jonge' radio hoorde ik hem rond 1993 dagelijks. Hij leek als veertiger al veel ouder dan dat, dus over die 'jonge radio' kan je discussiëren.
Of het is dat nadrukkelijk beschaafde. Die gedragen toon van spreken.
Midden jaren 90 werd het als een vooruitgang ervaren dat 'ie vervangen werd door Corné Klijn, een snel babbelende jinglemachine op pootjes.
Ik kan hem nu beter waarderen en zet De Taalstaat zo nu en dan zelfs op, maar ja - ik ben nu zelf ongeveer even oud als Frits destijds. En veel van de latere radiomakers op de reguliere popzenders zijn blaaskaken met lachzakken.
Ik zou het op prijs stellen als jij jouw verwrongen denkbeelden hier niet zou plaatsen.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zou iemand één onderwerp kunnen noemen waarbij Spits zich kwetsbaar opstelde door de mening die hij had?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |