Intro:De maand oktober laten we achter ons en met nog 2 maanden te gaan voor we 2025 vaarwel zeggen kan in het klassement nog van alles gebeuren
Deze maand is vooral de neerslag die erg opvalt, met maar liefst 166mm aan neerslag is iedereen niet eens in de buurt gekomen, slechts 2 users wisten boven de 100mm te voorspellen, echter valt 1 af omdat diegene te laat was met het invoeren.
Ook de zonuren valt op, iedereen dacht dat ruim boven de 100 zou uitkomen, maar dat kwam bedrogen uit toen ik 85 uren op de teller zag!
Ik dacht dat ik een foutje maakte maar bij het natrekken bleek dit toch te kloppen.
Betreft de temperaturen kwam de 20 graden niet in de buurt en ook de minima gluurde nog niet naar het vriespunt, en als we kijken naar het aantal <0 / +20 / +25 graden lijst, blijft deze op een dikke 0 staan.
Het blijkt maar weer dat oktober toch best lastige maand is om te voorspellen, maar dat mag natuurlijk de uitslag niet in de weg staan, tenslotte zijn er 3 mensen met een podium plek en 1 misser van de maand.
Ready for it?
Welkom bij de uitslag van de maand oktober!
Podiumplek:Op de 1ste plek met 28,40 punten is geworden: @SpeedyGJ
Op de 2de plek met 30,25 punten is geworden:
@MikeyttOp de 3de plek met 30,80 punten is geworden:
@INViCTuS
Gefeliciteerd met deze overwinning
Uitslag:
Gedeelde plek:Deze maand geen gedeelde plek.
Misser van de maand@GarlandBriggs pakt de misser van de maand trofee, met ruim +10 punten op je voorstander lig je flink naast de boot, de 7 warme dagen hebben jou niet in het zonnetje gezet, en ook de zonuren waren veel te hoog

Hopelijk maak je volgende maand een comeback
Beste prestatie:Temp max:
@Nattekat met
0,2 graden verschil.
Temp min:
@Nattekat met
0,2 graden verschil.
Neerslag: @SpeedyGJ met 64,4mm verschil.
Zon uren:
@INViCTuS 20,8 met 0,3 uren verschil.
Gem wind:
@Mikeytt /
@Houtenbeen /
@MissHobje /
@Scjvb / met
0km/h verschil.
<0 Graden: @ met 0 dagen verschil.
20+ Graden: 6 users met 0 dagen verschil.
25+ Graden: 7 users met 0 dagen verschil.
30+ Graden: Alle users met 0 dagen verschil.
@Frutsel /
@GarlandBriggs /
@Houtenbeen /
@INViCTuS /
@MissHobje /
@Nattekat / @SpeedyGJ /
@Starhopper /
@12Beaufort /
@Stephan5 /
@Scjvb /
@Mikeytt /
@dick_laurent /