Bijvoorbeeld. Of vergiftiging.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:42 schreef maily het volgende:
En dan vraag ik me af wat ze na zoveel jaar nog kunnen onderzoeken?
Botbreuken?
Valt mee, maar hopelijk houdt de rechter dit nog tegen!quote:Op woensdag 24 september 2025 11:47 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand die dit nieuwsbericht leest wordt intens zenuwachtig. Of niet?
Snap het ook niet zo. Neem aan dat er eerder ook al sectie op het lichaam is gedaan.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:42 schreef maily het volgende:
Botbreuken?
quote:Op woensdag 24 september 2025 11:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Snap het ook niet zo. Neem aan dat er eerder ook al sectie op het lichaam is gedaan.
Kan me wel voorstellen dat ze toen niet op vergiftiging hebben gecontroleerd.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Snap het ook niet zo. Neem aan dat er eerder ook al sectie op het lichaam is gedaan.
haren ivm vergiftiging.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:42 schreef maily het volgende:
Botbreuken?
Even de beenderen strekkenquote:Op woensdag 24 september 2025 13:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lekker terrasje pikken![]()
[ afbeelding ]
Dit vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 september 2025 11:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Uit de link in de OPquote:
Of helemaal niets dat ze willen onderzoeken aan zijn lichaamquote:Op woensdag 24 september 2025 11:42 schreef maily het volgende:
Botbreuken?
Volgens de Panorama niet.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ja. En toen vonden ze het geen misdrijf. (Zie link in OP)
Tamelijk bizar dat er niet standaard sectie wordt verricht bij dit soort zaken.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens de Panorama niet.
Van Vliet werd op 4 augustus 2015 door zijn familie als vermist opgegeven, nadat hij voor het laatst was gezien in café De Troubadour in het centrum van Zierikzee. Enkele dagen later werd zijn lichaam in de gracht aangetroffen. Omdat er destijds geen sporen waren die wezen op geweld, werd er geen sectie verricht en ging men uit van een noodlottig ongeval.
https://panorama.nl/artik(...)kt-mogelijk-misdrijf
Zijn lichaam was in verre staat van ontbinding. Ze hebben hem ook snel begraven.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://ikmisje.eo.nl/artikel/irma-verliest-zoon-aan-dood
Wat treurig. Maar een andere oorzaak dan verdrinking zou toch wel opgemerkt moeten zijn?
De waarheid is nooit te laat.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:01 schreef Durmada het volgende:
Was al een raar verhaal destijds. Hopelijk komt er gerechtigheid, al is het veel te laat nu.
Dat is wel triest zeg.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Reden van de opgraving:
In januari van dit jaar maakte de politie bekend dat er nieuwe informatie boven water was gekomen. Een getuige heeft verklaard dat Daniël vlak voor zijn dood door meerdere mannen zou zijn mishandeld. Dat schrijft Hart van Nederland.
Er zijn na de eerste melding in januari nog meerdere getuigen gekomen in februari van dit jaar.quote:
Nee, dat is waar. Maar iemand heeft veel te lang van zijn/haar vrijheid mogen genieten. Dat zijn jaren die Daniel en zijn familie nooit meer terug mogen krijgen.quote:
Daar ben ik het mee eens, soms kijk/lees ik wel eens een cold-case zaak die ze oplossen en de dader alsnog een straf krijgt maar wel jaren ongestraft in vrijheid heeft kunnen leven.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:52 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Maar iemand heeft veel te lang van zijn/haar vrijheid mogen genieten. Dat zijn jaren die Daniel en zijn familie nooit meer terug mogen krijgen.
Is openbaar te vinden via Google search.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Zou je niet ff die adresgegevens weghalen? Das toch niet zo netjes?
Klopt, maar waarom deel je die privé gegevens dan hier?quote:Op woensdag 24 september 2025 15:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is openbaar te vinden via Google search.
Binnen enkele dagen in koel water?quote:Op woensdag 24 september 2025 14:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zijn lichaam was in verre staat van ontbinding. Ze hebben hem ook snel begraven.
Dat geeft mij geen antwoord op de vraag welke specifieke antwoorden nu nog verkregen kunnen worden en die niet met sectie zijn vastgesteld.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:52 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Uit de link in de OP
[ link | afbeelding ]
Ik heb onlangs een ander ongebruikelijk overlijden meegemaakt waarbij geen enkel vermoeden van een misdrijf was na het politieonderzoek, maar dat is toch gedaan om zaken te kunnen uitsluiten.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tamelijk bizar dat er niet standaard sectie wordt verricht bij dit soort zaken.
Het was augustus, dan is dat water niet koel. Ik stond er ook van te kijken maar die moeder beschrijft het zelf in het volgende artikel.quote:
quote:Man uit Zierikzee wordt begegraven 10 jaar vóór zijn dood
quote:Op woensdag 24 september 2025 13:11 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Laat dat lijk met rust joh
Brrr, wat een verhaal. Zo verdrietig.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het was augustus, dan is dat water niet koel. Ik stond er ook van te kijken maar die moeder beschrijft het zelf in het volgende artikel.
Lichaam heeft een paar dagen in het water gelegen. Dat kan uiterlijke sporen van bijv. geweld best wissen. En als er dan getuigen zich jaren later melden dat ze hebben gezien dat ie in een vechtpartij was betrokken.. dan snap je het opeens.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat treurig. Maar een andere oorzaak dan verdrinking zou toch wel opgemerkt moeten zijn?
Ik wel als het mijn werk zou zijn om op te graven. Lekker fris.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:47 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand die dit nieuwsbericht leest wordt intens zenuwachtig. Of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |