Kan je wel hebbenquote:
dat is wel een beetje frisquote:
ja klopt, heb nog een 2de dekbed op bed liggen die ik nu niet gebruikquote:
Lekkerquote:Op woensdag 24 september 2025 07:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heerlijk fris ‘s morgen. En vandaag weer heerlie de weerlie.
Käsequote:Op woensdag 24 september 2025 07:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker![]()
Hier hele week fris en regen. Maar dat betekent ook dat het Käsefondue saison weer geopend is
Ja ze hebben hier wel lekkere kazen moet ik zeggen, en zó ontzettend veel soorten en smaken. Elke berg heeft ook wel minimaal één eigen Käserei volgens mij. Vroeger vond ik mezelf al avontuurlijk als ik een keer oude kaas at ipv jongequote:Op woensdag 24 september 2025 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Käse
ik zag bij het mountainbiken in Lenzerheide dit weekend dat de winnaars een weekendtas met Gruyere wonnen
Misschien probeerde er iemand uit het politiebureau te ontsnappen en is het graven van de tunnel wat uit de hand gelopen?quote:Op woensdag 24 september 2025 03:43 schreef bitterbal het volgende:
in bangkok is een stuk weg ingezakt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtf
Raclettenquote:Op woensdag 24 september 2025 07:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker![]()
Hier hele week fris en regen. Maar dat betekent ook dat het Käsefondue saison weer geopend is
Aan de ene kant staat de zon er zeker op?quote:Op woensdag 24 september 2025 08:27 schreef mschol het volgende:
voorkant en achterkant appartement schelen 4 graden
STINGquote:
ja, super handig.quote:Op woensdag 24 september 2025 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Lui die voorrang verlenen aan lui die het niet hebben.
nee, die kant is juist het koudst nu.. daar stonden ramen openquote:Op woensdag 24 september 2025 08:30 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Aan de ene kant staat de zon er zeker op?
Hier in huis ook grote verschillen. Woonkamer is 18,5 en hier in mijn kantoor is het 15...
Hij zat al in een cloud.quote:Op woensdag 24 september 2025 08:42 schreef STING het volgende:
Dat was wel een rare sight vanochtend in de trein, een zwerver met een enorme wietlucht kwam tegenover me zitten en ging daar vervolgens maar liefst 4 devices opladen. Zwervers going digital.
Dat is vrij gebruikelijk?quote:Op woensdag 24 september 2025 08:42 schreef STING het volgende:
Dat was wel een rare sight vanochtend in de trein, een zwerver met een enorme wietlucht kwam tegenover me zitten en ging daar vervolgens maar liefst 4 devices opladen. Zwervers going digital.
Mooiste is als je (op de fiets) al stilstond en dat ze dan naar je gaan zitten zwaaien terwijl de rij auto's achter ze langer en langer wordt. Ik blijf dan stoïcijns staan ook, niet mijn fout dat zij de boel ophouden.quote:Op woensdag 24 september 2025 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, super handig.
zelfs als ik (op de fiets) de gene ben die de voorrang krijgt, vind ik het alsnog gewoon vaak vervelend.
Dat ze naar wiet ruiken?quote:
Dat ze dingen als telefoons hebben.quote:Op woensdag 24 september 2025 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ze naar wiet ruiken?
Volgens mij had hij idd een mobieltje (wat mij idd wel normaal lijkt), een bluetooth speaker, tablet & powerbankquote:Op woensdag 24 september 2025 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ze dingen als telefoons hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |