welterusten en sterkte voor de rest van de weekquote:Op dinsdag 23 september 2025 23:36 schreef mschol het volgende:
bed,nu al uitgeput en moet nog 3 dagen
mooie foto zeg !quote:Op woensdag 24 september 2025 02:21 schreef LTVDK het volgende:
Er komt hier een zandstormpje aan, 5 minuten geleden was het nog blauwe lucht
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 september 2025 03:43 schreef bitterbal het volgende:
in bangkok is een stuk weg ingezakt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtf
ja in nieuwsberichten noemen ze het een sinkhole. Vooralsnog geen berichten over doden of gewondenquote:Op woensdag 24 september 2025 04:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]sinkhole? Of gewoon slecht onderhouden?
Gelukkig maar dat er nog geen gewonden en doden zijn gevallen.quote:Op woensdag 24 september 2025 04:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja in nieuwsberichten noemen ze het een sinkhole. Vooralsnog geen berichten over doden of gewonden
ga snel verder slapenquote:Op woensdag 24 september 2025 04:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Te vroeg wakker. Ik werd wakker met de gedachte 'zou mijn wekker al gegaan zijn', nou gezien het tijdstip, nee, dat is ie nog niet.
daar past veel sushi opquote:Op woensdag 24 september 2025 04:36 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag ook nog langs deze schoteltjes gekomen
[ afbeelding ]
Zijn de V.L.A. schotelsquote:
mijn dekbed wilde mij ook niet loslaten.quote:Op woensdag 24 september 2025 07:17 schreef mschol het volgende:
brr, koud in huis, nu wil ik niet onder mn dekbed vandaan
*trekt dekbed weg*quote:Op woensdag 24 september 2025 07:17 schreef mschol het volgende:
brr, koud in huis, nu wil ik niet onder mn dekbed vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |