Dit is nog het meest schokkende. Het is alleen op X en Geenstijl te zien.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:59 schreef DeVerzamelaar het volgende:
En de nationale media zwijgt weer in alle talen. Die zouden het liefst alles verzwijgen dat asielzoekers in een negatief daglicht zet. Het rookgordijn dat asielzoekers een verrijking voor de samenleving zijn moet in stand gehouden worden.
Wie daar nog in gelooft in geen knip voor de neus waardquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:59 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Het rookgordijn dat asielzoekers een verrijking voor de samenleving zijn moet in stand gehouden worden.
Dat komt omdat de MSM bezig is met uitvolgelen hoe ze dit een positieve draai kunnen geven.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:01 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dit is nog het meest schokkende. Het is alleen op X en Geenstijl te zien.
Dat is helemaal niet schokkend, de verkiezingen komen eraan. Dan worden dit soort dingen nog eens EXTRA zorgvuldig buiten het reguliere nieuws gehouden. Doelbewust. Om Wilders niet in de hand te spelen. Zelf hebben ze niet door dat ze dat alsnog gewoon doen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:01 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Schokkend nog wel.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:01 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Als de maatschappelijke schok en druk niet zo hoog geweest was dan hadden ze de moord op Lisa die door een asielzoeker gepleegd is ook graag in de doofpot gestopt.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:01 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Als voetbalhooligans een terras in een binnenstad verbouwen dan wordt dit altijd breed uitgemeten in de media hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Schokkend nog wel.Hoewel allesbehalve fraai gedrag is gooien met stoelen nou ook weer niet zo schokkend dat dit groot nieuws zou moeten zijn.
Valt mee, komt doorgaans niet verder dan regionaal nieuws.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Als voetbalhooligans een terras in een binnenstad verbouwen dan wordt dit altijd breed uitgemeten in de media hoor.
Amper. Misschien dat het in de lokale krant komt.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Als voetbalhooligans een terras in een binnenstad verbouwen dan wordt dit altijd breed uitgemeten in de media hoor.
Als je ziet wat er dagelijks in het nieuws komt, vind ik dit wel nieuwswaardig. Een grote groep asielzoekers die op kosten van jou en mij in dat hotel verblijft en daar de boel kort en klein slaat (wat vervolgens weer door jou en door mij zal worden vergoed)quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Schokkend nog wel.Hoewel allesbehalve fraai gedrag is gooien met stoelen nou ook weer niet zo schokkend dat dit groot nieuws zou moeten zijn.
Nou, groetjes.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:07 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Als je ziet wat er dagelijks in het nieuws komt, vind ik dit wel nieuwswaardig. Een grote groep asielzoekers die op kosten van jou en mij in dat hotel verblijft en daar de boel kort en klein slaat (wat vervolgens weer door jou en door mij zal worden vergoed)
DE reden waarom ik dit land vaarwel ga zeggen
Filmpje niet gezien?quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:04 schreef golfer het volgende:
DDS is niet bepaald een betrouwbare bron.
Eerder de spreekbuis van bruin-rechts.
Ja. Ook dat die beelden uit 2023 zijn.quote:
Vast met AI gemaakt. Hoe durven ze deze nette mensen in een kwaad daglicht te zettenquote:
Ze doen het vaker?quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Ook dat die beelden uit 2023 zijn.
Vlaggen en fatbikes waren op?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:54 schreef Nober het volgende:
Ze hadden ook kunnen gaan zitten gamen.
Niks. Die is geen minister meer.quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:07 schreef TAmaru het volgende:
[..]
DE reden waarom ik dit land vaarwel ga zeggen
En al zou ze het nog wel zijn, dan nog zou ze niks doen of kunnen doen omdat het zo'n incapabele slappe dweil is.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:11 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Niks. Die is geen minister meer.
Maar wel beleidquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:11 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Niks. Die is geen minister meer.
?quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Ook dat die beelden uit 2023 zijn.
Het zijn blijkbaar beelden uit een AZC in het verenigd koninkrijk uit 2023 en niet van het AZC in lochemquote:
Kerel, haal je kop uit het zand..quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Blijkbaar? Ik hoor de hoop, maar zie geen bronnenquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:20 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Het zijn blijkbaar beelden uit een AZC in het verenigd koninkrijk uit 2023 en niet van het AZC in lochem
Houd ik geheimquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:17 schreef Moonversion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar ga je heen?
Connie ook, toch kwam dan niet verder dan omroep Brabant.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:22 schreef 215 het volgende:
Volgens mij hadden ze in Den Haag aanzienlijk meer schade dit weekend.
Omdat de AI van die Zuid Afrikaanse Nazi dat zegt?quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:20 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Het zijn blijkbaar beelden uit een AZC in het verenigd koninkrijk uit 2023 en niet van het AZC in lochem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |