abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218854463
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 20:56 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit. Ik las het met open mond. Wat schrijft zij nou voor onzin?
Ik kan wel begrijpen dat het veel is, als je het normaal altijd met zn 3e deed. Of niet.
  dinsdag 23 september 2025 @ 21:09:28 #277
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_218854468
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 20:22 schreef Maremare het volgende:
Die Debbie, te beduveld om naar het UWV te gaan voor een WIA-gesprek, want dat kon ze echt echt echt niet aan. Te belastend, huilie huilie.
Maar wel afreizen naar Amsterdam voor een concert met alle overprikkeling, drukte, slapen in een vreemd bed en zonder rolstoelplek. Pinokkio in the house. En Roy zich maar de tandjes werken voor het gat in de hand van z'n vrouw. Misschien moet hij daar eens wat snelhardend cement in proppen.
:( met een rolstoelplek mag ze maar één persoon meenemen.

Ik ga ook naar een concert in de Ziggodome. Gaat me een hoop kosten lichamelijk. Maar met ervoor rusten en hotel op struikel afstand ga ik het toch proberen.
pi_218854481
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 21:08 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Ik kan wel begrijpen dat het veel is, als je het normaal altijd met zn 3e deed. Of niet.
Hoeveel dagen is ze alleen geweest? Die dagen heeft ze dan in elk geval niet laten zien.
pi_218854487
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 21:09 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
:( met een rolstoelplek mag ze maar één persoon meenemen.

Ik ga ook naar een concert in de Ziggodome. Gaat me een hoop kosten lichamelijk. Maar met ervoor rusten en hotel op struikel afstand ga ik het toch proberen.
Ik doe dit soort dingen ook hoor. Im november weer naar de theatertour van miss montreal. Kost bizar veel energie maar is ook mentaal heel veel waard!
pi_218854494
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 21:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hoeveel dagen is ze alleen geweest? Die dagen heeft ze dan in elk geval niet laten zien.
Naar mijn idee is ze zo goed als niet alleen. Tenminste de beelden die ze laat zien.
pi_218854521
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 21:15 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Naar mijn idee is ze zo goed als niet alleen. Tenminste de beelden die ze laat zien.
Precies.
pi_218854534
AM: dus AM vertrekt volgend jaar een dag voordat de schoolvakantie begint lekker 10 dagen naar IJsland.. wat een planning.

Wanneer gaat Maarten trouwens een keer lekker een weekje weg?
pi_218854544
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 21:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb de post dan denk ik verkeerd geïnterpreteerd. Ik dacht dat ze het gewoon bedoelde dat het zorgen voor 4 kinderen veel is. Dat negrijp ik en vandaar ook mijn opmerking, als je het normaal met zn 3e doet of niet. Dat het best veel kan zijn om 4 kinderen op bed te leggen in de avond of in ochtend klaar te maken voor school.
pi_218854550
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 21:24 schreef Sushirijst het volgende:
AM: dus AM vertrekt volgend jaar een dag voordat de schoolvakantie begint lekker 10 dagen naar IJsland.. wat een planning.

Ik volg haar niet meer. Maar de 1e vakantieweek is toch scouting kamp? Dan is dat wel goed gekozen met alleen L thuis en J en de tweeling op kamp.
pi_218854553
Jeetje, m'n mond is weer opgevallen zeg..
AM tja, je kan het haar niet eens kwalijk nemen , ze heeft volgens mij gewoon echt serieus niet door wat ze doet. Het gaat er niet om dat ze werkt, het gaat er niet om dat mensen haar niet gunnen dat ze nu meer verdiend dan haar man, het gaat er niet om dat ze nu haar gezin mee kan nemen om reisje op een cruise boot.
Het gaat erom dat ze haar kinderen een onveilige jeugd geeft.
Ze stelt ze tentoon als aapjes. Waarom weet ik wanneer haar dochters ongesteld zijn? Waarom weet ik waar zij wonen, hoe ze naar paardrijden fietsen, hoe ze sochtends wakker worden, waar ze om huilen, wat ze fout doen op school.
Waarom zie ik de billen van haar 21 jarige dochter in een slipje. Waarom?? Omdat Annie uit de Achterhoek en Wilma uit Waddinxveen zo veel erin herkennen en zo blij zijn mee te kunnen kijken? (Ja ja Fieke, wij zijn ook grappig!)

Het werd hier prachtig verwoord; de domme mensen zijn met meer

En zo is het meestal...
pi_218854583
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 21:26 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Ik heb de post dan denk ik verkeerd geïnterpreteerd. Ik dacht dat ze het gewoon bedoelde dat het zorgen voor 4 kinderen veel is. Dat negrijp ik en vandaar ook mijn opmerking, als je het normaal met zn 3e doet of niet. Dat het best veel kan zijn om 4 kinderen op bed te leggen in de avond of in ochtend klaar te maken voor school.
Ik ben wellicht extreem, maar om deze reden zou ik dus nooit meer kinderen willen dan ik financieel en emotioneel aan kan. Je weet nooit wat er gebeurt in je leven.
Haar stories doen geloven dat ze in tijden haar eigen 4 kinderen niet verzorgd heeft in haar uppie. Which is fine, until it isn't.
Je zag Koen echt vaak de ochtendroutine doen. Tja dan valt 4 kinderen ineens zwaar op je dak. Shit/life happens.
pi_218854597
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 21:24 schreef Sushirijst het volgende:

Niet, want de Kostverdiener moet werken.
pi_218854599
Mb: wat zit die meid toch veel te plukken en te kussen met die kinderen man. In dat korte filmpje dat ze laurens een pakje drinken geeft kust ze hem gewoon 15x. Dat haal ik op een hele dag niet eens met mijn kroost. En wel af en toe in de camera kijken of het wel goed op beeld staat 🤦🏻♀
pi_218854622
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 21:35 schreef Tweetheelepels het volgende:
Mb: wat zit die meid toch veel te plukken en te kussen met die kinderen man. In dat korte filmpje dat ze laurens een pakje drinken geeft kust ze hem gewoon 15x. Dat haal ik op een hele dag niet eens met mijn kroost. En wel af en toe in de camera kijken of het wel goed op beeld staat 🤦🏻♀
Hoe slaapt je vierde ook een 'gat in de dag' als de andere 3 naar school moeten? Alleen laten of wederom met hulp in huis?
Plus in het dorp Uden met de enorme BMW de kids ophalen van school, waarom dan? Er waren toch die geweldige gesponsorde ebikes?
pi_218854629
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 21:28 schreef Weerikier het volgende:
AM tja, je kan het haar niet eens kwalijk nemen , ze heeft volgens mij gewoon echt serieus niet door wat ze doet. Het gaat er niet om dat ze werkt, het gaat er niet om dat mensen haar niet gunnen dat ze nu meer verdiend dan haar man, het gaat er niet om dat ze nu haar gezin mee kan nemen om reisje op een cruise boot.
Ze stelt ze tentoon als aapjes. Waarom weet ik wanneer haar dochters ongesteld zijn? Waarom weet ik waar zij wonen, hoe ze naar paardrijden fietsen, hoe ze sochtends wakker worden, waar ze om huilen, wat ze fout doen op school.
Waarom zie ik de billen van haar 21 jarige dochter in een slipje. Waarom?? Omdat Annie uit de Achterhoek en Wilma uit Waddinxveen zo veel erin herkennen en zo blij zijn mee te kunnen kijken? (Ja ja Fieke, wij zijn ook grappig!)

En zo is het meestal...
Haha ja idd.
Ze is minder slim dan ze zich voordoet
Ze doet niet aan zelfreflectie
Ze doet alle kritische noten af als jaloezie en pesten en haat (puberaal woord)
Ze elimineert alle familie die het niet met haar eens is.
Ze dwingt haar kinderen zich te exposen met haar medeplichtige man
Ze is onzeker en overschreeuwt zichzelf en laaft zich aan de aandacht van haar 'fans'.
Ze denkt dat ze goed kan schrijven
Etc.
Etc.
pi_218854635
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 21:26 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Niet verkeerd geïnterpreteerd. Wij interpreteren het beiden anders.
pi_218854651
quote:
Dat in die camera kijken idd. Als de wereld maar kan zien wat voor een fantastische moeder je bent. Hartjes voor deze powervrouw hoor.
pi_218854657
quote:

En zo is het meestal...
Amen.
Zo schadelijk voor haar kinderen. Ik zag het vanmorgen ook bij hvk. De kinderen slapend in hun bed gefilmd. Ik vind dat zo’n kwetsbaar en intiem beeld. Niet iets wat je met duizenden vreemden hoeft te delen.

Ik zou de tijd soms even willen door spoelen. Hoe wordt er over 10-15 jaar gekeken op wat deze influencers hun kinderen hebben aangedaan?

Ik hoop dat jvp tot inkeer is gekomen en haar kinderen niet langer exposed.
pi_218854670
Ook MB: zit te miepen in de auto dat ze voor niets bij school stond. Alsof het de eerste keer is dat ze het meemaakt.. Nouja, dat is waarschijnlijk ook echt zo. Maar zo betrokken altijd 🤓
pi_218854701
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 21:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ook MB: zit te miepen in de auto dat ze voor niets bij school stond. Alsof het de eerste keer is dat ze het meemaakt.. Nouja, dat is waarschijnlijk ook echt zo. Maar zo betrokken altijd 🤓
"Niet eens misschien" of welke versie ze er ook van maakt zelf 😆
pi_218854703
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 20:53 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MB is net 3 weken alleen. En in die weken is ze amper echt alleen geweest en dan durft ze een post te maken dat er best wel eens dagen zijn dat het veel is als alleenstaande moeder. Hou op met me _O-
En dan weer die reel met Iris, handjes vasthouden 🫣
pi_218854706
quote:
En met die kleintjes gaat het nog een soort semi natuurlijk (voor de kinderen). Maar ik vraag me zo af hoe die filmpjes met de oudere kinderen gaan. Zegt ze dan tegen die oudste twee: oké mama gaat nu even de camera neerzetten en daarna moeten jullie tegelijk naar mij toelopen en mij knuffelen en dan een kus geven. Wel in de camera kijken dan maar niet te opvallend hè!
pi_218854749
Haar band met die oudste komt altijd zo geparentificeerd over.
pi_218854883
MB kijkt vooral naar zichzelf ipv met haar kind bezig te zijn.

Jacqueline vergeet even dat haar kind bijna puber is. Het kind wordt 10...
pi_218854913
quote:

En zo is het meestal...
🎯🎯🎯
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')