Denk dat ze dat ook nog wel gaat doen.quote:Op maandag 29 september 2025 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, deze vrouw specifiek nu. Je krijgt wel de indruk dat als hij nu opeens heel lief tegen haar zou doen voor een paar weken, ze zo weer achter hem aan hobbelt.
dat zou zomaar kunnen… Ongelooflijkquote:Op maandag 29 september 2025 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat ze dat ook nog wel gaat doen.
En dat ze de aangifte uiteindelijk ook intrektquote:Op maandag 29 september 2025 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat ze dat ook nog wel gaat doen.
Iemand moet het woord doen als Danny z'n kop inmiddels te groot is om nog op het scherm te passen he!quote:Op maandag 29 september 2025 20:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Downie Joep gaat weer strijken met het werk van Dannygod.
Met de huidige grootte van televisies kan Danny gerust nog een meter in de breedte doorgroeien.quote:Op maandag 29 september 2025 22:36 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Iemand moet het woord doen als Danny z'n kop inmiddels te groot is om nog op het scherm te passen he!
Ze vind het (nog steeds) een knappe kerel. Als hij lief tegen haar was geweest was ze er gewoon weer voor gevallen.quote:Op maandag 29 september 2025 21:55 schreef Mrmime het volgende:
Creepy kerel.
En waarom wil zij perse nog een op een met die mafklapper praten?
?quote:Op dinsdag 30 september 2025 05:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
Die meid is net de stem in mijn hoofd, die wil het ook maar echt niet begrijpen.
Hey Leo, hoe gaat het met die dikke wagen van je?quote:
Een 4 jaar oude VW dik noemenquote:Op dinsdag 30 september 2025 18:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hey Leo, hoe gaat het met die dikke wagen van je?
Serieus zo oud al? Tijd om in te ruilen voor een nieuwer model maat.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een 4 jaar oude VW dik noemen
Uiteindelijk dus ook helemaal niet op haar bekkie gevallen en ging Kees nog even aanwijzingen en suggesties gevenquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:13 schreef StephanL het volgende:
Ellen wilde avontuur. Nu die heeft ze gehad
Misschien dat ze hem alleen in een plek waar hij niet kan vluchten en zonder al teveel pottenkijkers willen hebben? En het maakt het wat spannender c.q. vulling. Tenminste, dat zijn mijn suggesties.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:45 schreef W00fer het volgende:
Wat ik niet begrijp zijn die domme achtervolgingen. Kees kan toch gewoon meteen naar zijn huis of werk?
TV maken heet datquote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:45 schreef W00fer het volgende:
Wat ik niet begrijp zijn die domme achtervolgingen. Kees kan toch gewoon meteen naar zijn huis of werk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |