Meestal bereikt Kees maar weinig:quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:17 schreef Dutch_view het volgende:
Mooie aflevering ondanks dat het weinig heeft opgeleverd.
Wat? De aarde is toch plat en we worden toch aangestuurd door reptielen?quote:Blijft bijzonder hoe goedgelovig sommige mensen kunnen zijn.
Zou mij niets verbazen dat die schoonvader ook gelooft dat de aarde plat is en de wereld wordt aangestuurd door reptielen.
Elke keer wacht ik op het jaren-tachtig nummer.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:20 schreef LatteMasijato het volgende:
Geweldig programma. Ik hou van Kees.
En de muziek in de afleveringen is elke week spot on
Maar ¤ 500.000 voor zo'n visser, wat een bedrag om te verliezen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:17 schreef Dutch_view het volgende:
Mooie aflevering ondanks dat het weinig heeft opgeleverd.
Blijft bijzonder hoe goedgelovig sommige mensen kunnen zijn.
Zou mij niets verbazen dat die schoonvader ook gelooft dat de aarde plat is en de wereld wordt aangestuurd door reptielen.
Tuurlijk zijn die mensen er. Maar de slachtoffers luisteren daar gewoon niet naar, bijvoorbeeld in de vorige aflevering met die visser.quote:Op maandag 29 september 2025 20:22 schreef W00fer het volgende:
Dat is hetzelfde als je in Verslaafd die mensen ziet die 1 ton kwijt zijn aan coke, of 2 ton aan gokverslaving. Dan vraag ik me altijd af: hoe kom je aan dat geld (anders dan bij anderen lenen of 3 hypotheken) en 2, is er dan nooit iemand in je omgeving die zegt hey let ff op?
Als dat laatste niet zo is dan zijn we als maatschappij echt triest gezonken dat we niet meer naar elkaar omkijken.
Ik denk dat er bij mij nog iets anders meespeelt (en waarschijnlijk genoeg andere NL'ers) ik ben te gierig om onbekenden die via internet geld vragen dat daadwerkelijk te sturen/lenen 😂quote:Op maandag 29 september 2025 20:33 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Kees zegt altijd vrolijk dat iedereen dit kan overkomen, maar de realiteit is dat alleen domme, naïve mensen dit overkomt. Je maakt niet zomaar tonnen over naar iemand die je niet/amper kent tenzij je echt een eerste klas idioot bent.
Nou, deze vrouw specifiek nu. Je krijgt wel de indruk dat als hij nu opeens heel lief tegen haar zou doen voor een paar weken, ze zo weer achter hem aan hobbelt.quote:
Ja eens. Dit overkomt zéker niet iedereen en al helemaal niet als men een heel klein beetje oplet op wat er in de wereld zoal gebeurt qua oplichting.quote:Op maandag 29 september 2025 20:33 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn die mensen er. Maar de slachtoffers luisteren daar gewoon niet naar, bijvoorbeeld in de vorige aflevering met die visser.
Kees zegt altijd vrolijk dat iedereen dit kan overkomen, maar de realiteit is dat alleen domme, naïve mensen dit overkomt. Je maakt niet zomaar tonnen over naar iemand die je niet/amper kent tenzij je echt een eerste klas idioot bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |