quote:Verkiezingsspecial 2025, deel 1: nieuwe politieke partijen
🔸 ‘Elsfest' demonstratie escaleert - het verhaal van Wybren van Haga
🔸Vrede voor Dieren breekt zich los van Partij voor de Dieren vanwege oorlogsstandpunten
🔸De actuele status van de Nederlandse rechtsstaat in politiek licht
🔸Nieuwe politieke partij De Linie doet mee aan verkiezingen met oplossingen voor de woningnood
Gasten: Wybren van Haga (BVNL), Pascal Plusquin (Vrede voor Dieren), Clyde Walker (Partij voor de Rechtsstaat) en Gerard van Hooft (De Linie)
Ach, vooralsnog is de kans groter dat er met NSC een partij uit de kamer vertrekt, dan dat er eentje bijkomt. Tenzij Vrede voor Dieren een erg fanatieke achterban blijkt te hebben.quote:Op maandag 22 september 2025 23:03 schreef cherrycoke het volgende:
1miljoenmiljard fractie partijtjes, lekkere representatieve democratie 100 liter water bij een milliliter water doen om niks in dit land voor elkaar te krijgen.
De Nederlandse politiek: onsamenhangend en tegelijk zinloos.
Ik ben bang dat dit nog wel 's zeer extreme activisten kunnen zijn er er nog de nodige wagenparken de fik in gaan zoals we al 's eerder hebben zien gebeuren bij transportbedrijven.quote:Op maandag 22 september 2025 23:10 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ach, vooralsnog is de kans groter dat er met NSC een partij uit de kamer vertrekt, dan dat er eentje bijkomt. Tenzij Vrede voor Dieren een erg fanatieke achterban blijkt te hebben.
De rest lijkt me sowieso kansloos.
Dit type pacifisten lijkt me juist niet zo snel geneigd om naar geweld te grijpen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 07:19 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit nog wel 's zeer extreme activisten kunnen zijn er er nog de nodige wagenparken de fik in gaan zoals we al 's eerder hebben zien gebeuren bij transportbedrijven.
Het is tijd voor een sterke leider.quote:Op maandag 22 september 2025 23:03 schreef cherrycoke het volgende:
1miljoenmiljard fractie partijtjes, lekkere representatieve democratie 100 liter water bij een milliliter water doen om niks in dit land voor elkaar te krijgen.
De Nederlandse politiek: onsamenhangend en tegelijk zinloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |