abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218846284
quote:
Verkiezingsspecial 2025, deel 1: nieuwe politieke partijen

🔸 ‘Elsfest' demonstratie escaleert - het verhaal van Wybren van Haga

🔸Vrede voor Dieren breekt zich los van Partij voor de Dieren vanwege oorlogsstandpunten

🔸De actuele status van de Nederlandse rechtsstaat in politiek licht

🔸Nieuwe politieke partij De Linie doet mee aan verkiezingen met oplossingen voor de woningnood

Gasten: Wybren van Haga (BVNL), Pascal Plusquin (Vrede voor Dieren), Clyde Walker (Partij voor de Rechtsstaat) en Gerard van Hooft (De Linie)
twitter

https://x.com/LightHouseTVnl/status/1970170869919158670

Video
Bekijk deze YouTube-video

https://rumble.com/v6zbdr(...)partijen-lhtv48.html

Anno 2025 hoeft u niet meer te wachten op de stervende tv zenders.

Enjoy. :Y)
  maandag 22 september 2025 @ 23:03:27 #2
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_218847549
1miljoenmiljard fractie partijtjes, lekkere representatieve democratie 100 liter water bij een milliliter water doen om niks in dit land voor elkaar te krijgen.

De Nederlandse politiek: onsamenhangend en tegelijk zinloos.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_218847612
quote:
14s.gif Op maandag 22 september 2025 23:03 schreef cherrycoke het volgende:
1miljoenmiljard fractie partijtjes, lekkere representatieve democratie 100 liter water bij een milliliter water doen om niks in dit land voor elkaar te krijgen.

Ach, vooralsnog is de kans groter dat er met NSC een partij uit de kamer vertrekt, dan dat er eentje bijkomt. Tenzij Vrede voor Dieren een erg fanatieke achterban blijkt te hebben.
De rest lijkt me sowieso kansloos.
pi_218848460
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2025 23:10 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Ach, vooralsnog is de kans groter dat er met NSC een partij uit de kamer vertrekt, dan dat er eentje bijkomt. Tenzij Vrede voor Dieren een erg fanatieke achterban blijkt te hebben.
De rest lijkt me sowieso kansloos.
Ik ben bang dat dit nog wel 's zeer extreme activisten kunnen zijn er er nog de nodige wagenparken de fik in gaan zoals we al 's eerder hebben zien gebeuren bij transportbedrijven.
Ook in moeilijke tijden.
pi_218848480
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 07:19 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Ik ben bang dat dit nog wel 's zeer extreme activisten kunnen zijn er er nog de nodige wagenparken de fik in gaan zoals we al 's eerder hebben zien gebeuren bij transportbedrijven.
Dit type pacifisten lijkt me juist niet zo snel geneigd om naar geweld te grijpen.
  Moderator dinsdag 23 september 2025 @ 09:23:33 #6
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218848991
quote:
14s.gif Op maandag 22 september 2025 23:03 schreef cherrycoke het volgende:

Het is tijd voor een sterke leider.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')