SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Wanneer is ke eerste dag?quote:
Heb je hier ook veel in de bergen. Is in principe een 80 weg maar met alle bochten (vaak zonder vangrail) op de smalle wegen red je dat nooit. Of je moet je leven moe zijn.quote:Op maandag 22 september 2025 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja 60 mph is hier volstrekt onmogelijk op sommige weggetjes.
ja dat, maar niet alleen bochten, ook stukken 25 % en blind summits. Dat je tot de laatste meter geen idee hebt wat de weg daarna gaat doen. Daar vlieg je zo vanaf. Letterlijk.quote:Op maandag 22 september 2025 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je hier ook veel in de bergen. Is in principe een 80 weg maar met alle bochten (vaak zonder vangrail) op de smalle wegen red je dat nooit. Of je moet je leven moe zijn.
Zo ben ik met m'n vader samen ooit door de lucht gevlogen, over een heuvel die hij wat verkeerd ingeschat hadquote:Op maandag 22 september 2025 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat, maar niet alleen bochten, ook stukken 25 % en blind summits. Dat je tot de laatste meter geen idee hebt wat de weg daarna gaat doen. Daar vlieg je zo vanaf. Letterlijk.
Daar heb ik het serverhok voor. Lekker temperatuurtje daar.quote:Op maandag 22 september 2025 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben net maar even in de droogkamer gaan staan. Daar is het een graad of 40 of zo. Dat is best even lekker nuKom je weer een beetje bij de mensen
Als dat laatste zo was dan zou ik lekker met de armen over elkaar kunnen zitten en zo mijn geld verdienen.quote:Op maandag 22 september 2025 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee joh alles in de cloud![]()
Up in smoke WHOOPIE
Ik zit bier te drinken in Schotland. Maat is eten aan het koken. Heb gevraagd of ik wat moest doen maar dat hoefde nietquote:Op maandag 22 september 2025 18:22 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als dat laatste zo was dan zou ik lekker met de armen over elkaar kunnen zitten en zo mijn geld verdienen.
quote:Op maandag 22 september 2025 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het niet Draupnir dan??! Mag minstens allebei.
Nou, lekker genieten dan maarquote:Op maandag 22 september 2025 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit bier te drinken in Schotland. Maat is eten aan het koken. Heb gevraagd of ik wat moest doen maar dat hoefde niet
In Zuid-Frankrijk is het 90 geloof ik en dan stond er vlak voor een haarspeldbocht een bordje 60.quote:Op maandag 22 september 2025 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je hier ook veel in de bergen. Is in principe een 80 weg maar met alle bochten (vaak zonder vangrail) op de smalle wegen red je dat nooit. Of je moet je leven moe zijn.
geen idee wat hier de bedoeling van was maar dit gaat hem niet worden zoquote:
Dat vindt die kat ook.quote:Op maandag 22 september 2025 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen idee wat hier de bedoeling van was maar dit gaat hem niet worden zo
jij durft!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |