ik had zaterdag beloofd om twee kerstbomen van boven te halen en klaar te zetten voor morgen.quote:Op maandag 22 september 2025 21:26 schreef mschol het volgende:
en ik moet eigenlijk nog ruimen hier.... maar eigenlijk geen zin meer in.. heb nog tot vrijdag..
quote:Op maandag 22 september 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet hoe je zo laat avondeten kunt doen zonder eerst een pak koekjes ofzo leeg te hebben gegeten.
Kerstbomen wat in september.quote:Op maandag 22 september 2025 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had zaterdag beloofd om twee kerstbomen van boven te halen en klaar te zetten voor morgen.
Bedacht ik me ook rond half 9 om nog even snel te doen
ja het schijnt dat als je ze pas op 20 december kado doet aan iemand dat diegene er erg weinig meer aan heeftquote:
Droogkamerquote:Op maandag 22 september 2025 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
wel net nog even 5 minuten in de droogkamer gezeten. Dat werkt toch het beste. Ik ben een soort salamander.
meestal heb ik wat fruit ofzo als ik thuis komquote:Op maandag 22 september 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet hoe je zo laat avondeten kunt doen zonder eerst een pak koekjes ofzo leeg te hebben gegeten.
Nou ik ben donderdag jarig maar ik zou niet per se een kerstboom voor mijn verjaardag willen hebben.quote:Op maandag 22 september 2025 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja het schijnt dat als je ze pas op 20 december kado doet aan iemand dat diegene er erg weinig meer aan heeft
mijne staat het hele jaar.quote:Op maandag 22 september 2025 21:35 schreef Donna het volgende:
Ohhhh de kerstboom. Zodra dochter jarig geweest is, zet ik 'm op.
Had ook niet het idee om hem naar Emmen te brengenquote:Op maandag 22 september 2025 21:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik ben donderdag jarig maar ik zou niet per se een kerstboom voor mijn verjaardag willen hebben.
Nou gelukkig maar want het lijkt me ook geen succes met de kat.quote:Op maandag 22 september 2025 21:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Had ook niet het idee om hem naar Emmen te brengen
quote:
quote:
dat geeft meteen een gevoel van voldoening (of hoe je het maar wilt noemen) dat het zo goed terecht komt.quote:Op maandag 22 september 2025 21:51 schreef mschol het volgende:
ik zag een appje dat de markers die ik kado heb gedaan driftig gebruikt werden vandaag
die persoon had nog niet geprobeerd te blenden, maar dat komt wel
ja, al wist ik wel dat ze in de smaak zouden vallen..ookal was de dankjewel wat koeltjes..quote:Op maandag 22 september 2025 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat geeft meteen een gevoel van voldoening (of hoe je het maar wilt noemen) dat het zo goed terecht komt.
quote:Op maandag 22 september 2025 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, al wist ik wel dat ze in de smaak zouden vallen..ookal was de dankjewel wat koeltjes..(denk beetje overdonderd van het aantal markers
)
ik vind het wel leuk staan, beetje kerstdecoratie.. maar het liefst staat het dan wel gelijk een lange tijd..quote:
Gewoon altijd een soort Halloween thema in huis hebben.quote:Op maandag 22 september 2025 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk staan, beetje kerstdecoratie.. maar het liefst staat het dan wel gelijk een lange tijd..
ik kan niet zoals mijn moeder deed bij elk dingetje (pasen, kerst, sinterklaas, zomer, herfst enzo) de woonkamer aanpassen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |