Ik heb nergens gezegd wat ik daar ga doenquote:Op maandag 22 september 2025 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu al? Dat is op tijd. Welterusten
quote:
Klopt en nat.quote:Op maandag 22 september 2025 20:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Handig voor als het koud is
heeft er nog iemand een printer?quote:
En die nieuwe dingen van Verkade.quote:Op maandag 22 september 2025 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Moet morgen naar Kruidvat en ze hebben nieuwe Milka. Halp.
quote:Op maandag 22 september 2025 20:20 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd wat ik daar ga doen![]()
Dank
Ik heb nog een laserprinter, maar die doet het niet goed meer. Elk vel papier komt vast te zitten.quote:
misschien moet je hem even opnieuw kalibrerenquote:Op maandag 22 september 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog een laserprinter, maar die doet het niet goed meer. Elk vel papier komt vast te zitten.
Was dit een betere dag?quote:Op maandag 22 september 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
potver. Weer een biljetje wat ik wil. Nu even mijn bod accepteren graag, dan kunnen we naar bed.
Nee, niet meer.quote:
Geen idee. Misschien is een nieuwe toner cassette al een oplossing. Maarja, ik print echt zelden wat, en dat kan ook op kantoor, daar staat een mooie multifunctional. Die kan zelfs in kleur printen en dubbelzijdig.quote:Op maandag 22 september 2025 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien moet je hem even opnieuw kalibreren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |