Maar als het dan echt heel koud is kun je badjas en onesie combinerenquote:Op maandag 22 september 2025 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee geen onesie.Badjas is juist top.
Handig voor als het koud isquote:Op maandag 22 september 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ambar heeft ook een badjasje
Daar heb je dekentjes voor.quote:Op maandag 22 september 2025 20:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Maar als het dan echt heel koud is kun je badjas en onesie combineren
Nu al? Dat is op tijd. Welterustenquote:Op maandag 22 september 2025 20:14 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Tijd om naar bed te gaan. Welterusten alvast
Ik heb nergens gezegd wat ik daar ga doenquote:Op maandag 22 september 2025 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu al? Dat is op tijd. Welterusten
quote:
Klopt en nat.quote:Op maandag 22 september 2025 20:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Handig voor als het koud is
heeft er nog iemand een printer?quote:
En die nieuwe dingen van Verkade.quote:Op maandag 22 september 2025 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Moet morgen naar Kruidvat en ze hebben nieuwe Milka. Halp.
quote:Op maandag 22 september 2025 20:20 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd wat ik daar ga doen![]()
Dank
Ik heb nog een laserprinter, maar die doet het niet goed meer. Elk vel papier komt vast te zitten.quote:
misschien moet je hem even opnieuw kalibrerenquote:Op maandag 22 september 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog een laserprinter, maar die doet het niet goed meer. Elk vel papier komt vast te zitten.
Was dit een betere dag?quote:Op maandag 22 september 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
potver. Weer een biljetje wat ik wil. Nu even mijn bod accepteren graag, dan kunnen we naar bed.
Nee, niet meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |