Overduidelijk zijquote:Op maandag 22 september 2025 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doen ZIJ iets niet goed.
Wie betaalt er hier godverdomme de rekeningen?? Nou??
Lego?quote:Op maandag 22 september 2025 19:50 schreef Ama het volgende:
Ik stel voor dat we het over iets leuks gaan hebben.
Ik denk het. Arachna = Spin dus primaquote:Op maandag 22 september 2025 19:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Beetje zoals een Arachnotron in Doom.
Ik zuig ze ook wel eens op, gebeurd met name als ik spinnerag verwijder want dat hoef ik niet in huis.quote:Op maandag 22 september 2025 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik pak gewoon de stofzuiger of elektrische vliegenmepper. Moet je maar niet boven bed gaan wonen
Zou mooi zijn als je donderdag je bestelling krijgtquote:Op maandag 22 september 2025 19:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn bestelling is nog steeds niet verzonden.
Ook geen goed onderwerpquote:Op maandag 22 september 2025 19:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn bestelling is nog steeds niet verzonden.
Met een plasmagun.quote:Op maandag 22 september 2025 19:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Beetje zoals een Arachnotron in Doom.
Ja maar ik betwijfel het.quote:Op maandag 22 september 2025 20:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als je donderdag je bestelling krijgt
Nee geen onesie.quote:Op maandag 22 september 2025 20:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ook geen goed onderwerp![]()
Naja, je hebt in ieder geval een fijne badjas. Volgende moet maar een onesie worden.
Ambar heeft ook een badjasjequote:Op maandag 22 september 2025 20:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ook geen goed onderwerp![]()
Naja, je hebt in ieder geval een fijne badjas. Volgende moet maar een onesie worden.
ETTO WEEGT HET ZWAARST OLEE VIEZE DIKZAKquote:
Maar als het dan echt heel koud is kun je badjas en onesie combinerenquote:Op maandag 22 september 2025 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee geen onesie.Badjas is juist top.
Handig voor als het koud isquote:Op maandag 22 september 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ambar heeft ook een badjasje
Daar heb je dekentjes voor.quote:Op maandag 22 september 2025 20:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Maar als het dan echt heel koud is kun je badjas en onesie combineren
Nu al? Dat is op tijd. Welterustenquote:Op maandag 22 september 2025 20:14 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Tijd om naar bed te gaan. Welterusten alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |