Ik zie nu echt zo’n Knight Rider jump voor mequote:Op maandag 22 september 2025 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo ben ik met m'n vader samen ooit door de lucht gevlogen, over een heuvel die hij wat verkeerd ingeschat hadGelukkig ging de weg nog rechtdoor daarna en kwamen we weer op het asfalt terecht
quote:
Champignon denk ikquote:
Broodkontjesquote:
Kwight Riderquote:Op maandag 22 september 2025 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie nu echt zo’n Knight Rider jump voor me
Ja, ik bedoelde eigenlijk: Waarom heb je geen trek?quote:Op maandag 22 september 2025 18:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Champignon denk ik
[..]
Broodkontjes
Ohquote:Op maandag 22 september 2025 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde eigenlijk: Waarom heb je geen trek?
Awwwwquote:
iemand heeft mijn neef in de rechter benedenhoek geshoptquote:
Die spin is banger voor jou dan jij voor hem zou moeten zijnquote:Op maandag 22 september 2025 18:59 schreef Ama het volgende:
Ik chill hem toch iets minder lekker nu ik niet weet of die spin nog in de woonkamer zit ergens.
Ja zal allemaal best.quote:Op maandag 22 september 2025 19:10 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Die spin is banger voor jou dan jij voor hem zou moeten zijn
Zoveel te groter zoveel te beter. Vooral die grote zwarte huisspinnen met lange potenquote:Op maandag 22 september 2025 19:38 schreef Ama het volgende:
Zal allemaal best maar niet als ze enorm groot zijn.
Ja leuk.quote:Op maandag 22 september 2025 19:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Tijdje terug werd ik 's nachts wakker en zag ik ineens een hele grote zwarte spin op de muur zitten waar ik tegenaan keek. Dacht eerst dat ik nog aan het dromen was maar hij was echt
quote:
Ongehoord dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |