Close, but not close enoughquote:
Je moet ook niet drinken op het werk.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:47 schreef Barbusse het volgende:
Zo een gesprek met hr. Eens zien of ik daarna nog een baan heb
Met deze baan zou het in m'n contract moeten staan!quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet ook niet drinken op het werk.
En? Permanent drinken?quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met deze baan zou het in m'n contract moeten staan!
Hoe ging het?quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:47 schreef Barbusse het volgende:
Graagquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En? Permanent drinken?
Nog niet gehad.quote:
Gewoon flesje Vino Verde meenemen naar dat gesprek. Kun je direct óf vieren, óf verdriet wegdrinken.quote:
Misschien moet je ze drinken.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:47 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon flesje Vino Verde meenemen naar dat gesprek. Kun je direct óf vieren, óf verdriet wegdrinken.
Voor beide geldt: liever een Scotch die oud genoeg is om zelf een Scotch te bestellenquote:
Dan krijg je wel dorst als je niet mag drinken op je werkquote:Op maandag 13 oktober 2025 14:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet ook niet drinken op het werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan krijg je wel dorst als je niet mag drinken op je werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Arbeidsconflictje deed BIEMquote:
Dit geloof ik niet, jij bent de goedzakquote:
Gewoon zeggen dat ie niet mag drinken op werk. Gaat het direct mis.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
snap niet hoe je met barbje een conflict kan krijgen
Dit!quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
snap niet hoe je met barbje een conflict kan krijgen
CotSquote:
Ja, totdat ze met werk-leef kwaliteit van mij en m'n collega's gaan klooienquote:Op maandag 13 oktober 2025 18:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet, jij bent de goedzak
Ik heb zoveel stennis lopen schoppen over werktijden, micromanagement en werkgezeur buiten werktijd dat ze m'n contract niet gaan verlengenquote:
Maar dat is terechte stennisquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb zoveel stennis lopen schoppen over werktijden, micromanagement en werkgezeur buiten werktijd dat ze m'n contract niet gaan verlengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |