quote:Op maandag 22 september 2025 16:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach wat een geluksvogel ben je![]()
Barra
Ik heb een huis van de woningbouw gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barra
Roti
Saoto
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Moet je die dan ook terug verkopen aan die woningbouw als je daar weggaat??quote:Op maandag 22 september 2025 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een huis van de woningbouw gekocht
Echt godenetenquote:Op maandag 22 september 2025 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een huis van de woningbouw gekocht
Barra
Roti
Saoto
Nopequote:Op maandag 22 september 2025 16:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moet je die dan ook terug verkopen aan die woningbouw als je daar weggaat??
Ik HAAT de mondhygiënistequote:Op maandag 22 september 2025 16:34 schreef Ama het volgende:
Het voelt wel alsof ik allemaal gaatjes in mijn gebit heb ofzo maar komt vast door de mondhygiëniste. Ik spuugde ook veel bloed uit, wtf.
Tandarts vroeg ook nog (die doet niet het schoonmaken) of ik met tanden poetsen last heb van bloedend tandvlees. Ik zo nou nee alleen hier ligt de boel steeds open.
WFquote:
Vroeger dacht ik dat Amsterdam het paradijs was. Nu weet ik dat WF dat is.quote:
weero preciesquote:Op maandag 22 september 2025 16:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja ik ben randje, maar wel ten noorden van de omringdijk.
Ik niet. Ik heb een hele lieve en ze ziet er ook nog goed uitquote:
mijn tandarts is echt een lekkerdingquote:Op maandag 22 september 2025 16:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb een hele lieve en ze ziet er ook nog goed uit![]()
![]()
Ik heb daar ook nog een hoop roots liggen trouwensquote:Op maandag 22 september 2025 16:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vroeger dacht ik dat Amsterdam het paradijs was. Nu weet ik dat WF dat is.
Echt een godengebied
Hėl an de are kantquote:
quote:
't is altijd lente in de ogen van de mondhygiënistequote:Op maandag 22 september 2025 16:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb een hele lieve en ze ziet er ook nog goed uit![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |