Nou, ik vind het anders een flinke chokequote:Op zondag 28 september 2025 23:22 schreef Zorro het volgende:
Wat lult die commentator dat 14-14 als verliezen voelt voor Europa?
ECH NIE!
Een gelijkspel na zo een enorme voorsprong is inderdaad onbevredigend.quote:Op zondag 28 september 2025 23:22 schreef Zorro het volgende:
Wat lult die commentator dat 14-14 als verliezen voelt voor Europa?
ECH NIE!
Ik vind dat altijd net alsof die eerste wedstrijden er niet echt toe doen.quote:Op zondag 28 september 2025 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Een gelijkspel na zo een enorme voorsprong is inderdaad onbevredigend.
Je wilt toch winnen lijkt me ...quote:Op zondag 28 september 2025 23:44 schreef Zorro het volgende:
Ik heb niet het idee dat dit net zo gevierd wordt als het 14e punt, dus ik vermoed dat ook de spelers het behouden van de cup boeiender vinden dan al dan niet officieel winnen.
Als het kan pak je het graag mee ja.quote:
Yups.quote:
Tot volgende week bij de Alfred Dunhillcup op St. Andrews.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Achquote:Op zondag 28 september 2025 22:59 schreef franklop het volgende:
Ik zeg het alvast; de VS gaat winnen
Ze snappen niet dat als de VS die had gewonnen ipv halved dat het dan 13,5-14,5 voor Europa had geweest?quote:Op maandag 29 september 2025 00:53 schreef capricia het volgende:
Die Amerikanen op X zijn wel zure verliezers. Alleen maar zeuren over die 1/2 punt van Hovland.
Ja. En ze zijn gewoon zuur.quote:Op maandag 29 september 2025 09:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze snappen niet dat als de VS die had gewonnen ipv halved dat het dan 13,5-14,5 voor Europa had geweest?
Lol, straks alle visums ingetrokken, komen nooit de VS nog inquote:Op maandag 29 september 2025 13:52 schreef golfer het volgende:
Nog een kleine sneer richting Donald Trump die op dag 1 zich even liet zien:
[ x ]
quote:Op maandag 29 september 2025 13:59 schreef Sabata het volgende:
[..]
Lol, straks alle visums ingetrokken, komen nooit de VS nog in
Gezien de absurde tip-cultuur aan de VS zal het niet verbazen als 30%van dat bedrag fooi isquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:06 schreef golfer het volgende:
Nog een nagekomen bericht.
De winnende spelers en aanhang hebben de overwinning die avond en nacht flink gevierd.
De uiteindelijke barrekening bedroeg 250.000 dollar.
Zelfs ex fooi kan het makkelijk. Ik heb wel eens zo'n drankkaart van een Amerikaanse nachtclub gezienquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Gezien de absurde tip-cultuur aan de VS zal het niet verbazen als 30%van dat bedrag fooi is
quote:Tijdens de festiviteiten van het team bestelden de feestende golfers naar verluidt 120 flessen Moet & Chandon Brut Imperial Champagne, wat neerkwam op 967 pond per fles, goed voor 116.109 pond aan eersteklas bubbels.
Er zouden ook 60 flessen Moet & Chandon MCIII multi-vintage en roséchampagne van het label op de tap te vinden zijn, met een prijskaartje van 74.053 pond.
Ultrazeldzame flessen cognac
Naast wijnen konden de Europese sterren ook wodka proeven - Belvedere ter waarde van 18.000 pond á 1.861 pond per fles - en cognac, in de vorm van 10 limited edition Hennessy 250th Anniversary-flessen, ter waarde van 2.233 pond per stuk.
De golfers zouden ook ultrazeldzame flessen Hennessy Richard Lunar New Year 2025-cognac aangeboden hebben gekregen, ter waarde van maar liefst 14.896 pond per fles.
Je moet het ook maar allemaal in huis hebbenquote:
Hoe decadent wil je het hebben?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |