abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 september 2025 @ 07:34:24 #1
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218840040
https://www.telegraaf.nl/(...)rijden/92020162.html

Beste jongen die Sytse, had al 270.000 euro geïnvesteerd in het restaurant van zijn schoonfamilie, maar was niet genoeg

Hij wilde gewoon zijn Thaise schoonfamilie helpen met hun financiële problemen
En dus trok ie een geldautomaat uit de muur met een ketting
Ja zulke dingen moet je in Thailand niet flikken, hier niet , maar daar helemaal niet

Nu moet zijn vrouw naar andere Farang, die haar wil helpen met haar restaurant, omdat Sytse naar de Bang Kwang moet

Het mooie is dat de familie in Nederland ook eens wat van Sytse hoort, die vragen zich af hoe zou het met ons Sytse zijn

quote:
Sijtse (60) wilde financiële zorgen oplossen
Bizarre scène in Thailand: Nederlander (60) trekt met auto geldautomaat uit de muur en probeert naar huis te rijden
Khon Kaen- Een 60-jarige Nederlander heeft zondagochtend vroeg voor een bizarre situatie gezorgd op straat in de Thaise stad Khon Kaen.
Omwonenden zagen onze landgenoot met zijn auto een geldautomaat voortslepen.
De man had de flappentap uit de muur getrokken en wilde zo naar eigen zeggen de financiële problemen van zijn gezin oplossen.
De verdachte, een Nederlander met blond haar die Sijtse zou heten, vertelde op het idee te zijn gekomen door een film.

Agenten van het politiebureau in Khon Kaed, in het noordoosten van Thailand, werden zondagochtend gealarmeerd door een inwoner van het district Ban Tum.
Hij beweerde dat een buitenlander in een zwarte auto een geldautomaat van de Siam Commercial Bank met geweld had gestolen.

De geldautomaat bevond zich buiten een winkelpand aan Maliwan Road. De politie bekeek de beelden van de beveiligingscamera’s en zag de dief de geldautomaat aan een zwarte pick-uptruck vastketenen met zware kettingen voordat hij de flappentap met veel geraas uit de muur trok en wegsleepte.
quote:
Sjitske kwam niet ver met geldautomaat
Sijtse kwam echter niet ver en liet zowel de auto als de geldautomaat ongeveer 20 meter van de plaats delict achter, waarna hij zich in een bosje langs de weg verstopte. De Nederlandse verdachte werd al snel gevonden en gearresteerd. De communicatie met de man was lastig omdat hij de taal nauwelijks machtig is.

Onze landgenoot legde uit dat hij al zo’n zes jaar met zijn 37-jarige Thaise vrouw in het Zuidoost-Aziatische land woonde en ongeveer 10 miljoen baht - omgerekend ruim 270.000 euro - had geïnvesteerd in haar restaurant aan Pracha Samran Road in het centrum van Khon Kaen, maar dat de zaak failliet was gegaan. Daardoor zat hij met zijn gezin in ernstige financiële problemen en konden ze niet meer rondkomen.

Kort voor het krankzinnige incident had hij ruzie gehad met zijn vrouw over geld.
Volgens de politie vertelde hij zijn echtgenote dat hij een vriend in de provincie Nong Khai zou ontmoeten en reed hij met de Mazda van het gezin het huis uit om de diefstal te plegen.
Hij hield vol dat zijn vrouw niets van zijn daden wist.

’Vrouw had niets met de daad te maken’
„De vrouw had inderdaad niets met de daad te maken”, zei politiechef Pakpoom Decharuangsin naderhand. ,,
Het voertuig dat in de zaak werd gebruikt, is van een familielid.
Het gebruik ervan werd gedeeld binnen de familie. De buitenlandse man gebruikte het voor de misdaad.”

„Dit is een uitzonderlijke zaak. We hebben nog nooit een diefstal van deze omvang met dergelijke methoden gezien”, aldus Decharuangsin.

Jarenlange celstraf dreigt
De man riskeert een gevangenisstraf van 10 jaar, melden Thaise media.
Ook krijgt hij hoogstwaarschijnlijk een behoorlijke kostenpost op zijn bordje om de schade te vergoeden.

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 22-09-2025 08:33:03 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218840112
Ook als blanke blonde man dat daar gaan doen. Je gaat altijd zo goed op in de omgeving.

Maar voor 240k had hij daar makkelijk 10 jaar kunnen leven. Vrat dat restaurant geld?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 22 september 2025 @ 08:07:45 #3
323876 michaelmoore
pi_218840170
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 07:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ook als blanke blonde man dat daar gaan doen. Je gaat altijd zo goed op in de omgeving.

Maar voor 240k had hij daar makkelijk 10 jaar kunnen leven. Vrat dat restaurant geld?
Als Sytse ook de schade moet vergoeden dan komt ie nooit meer los , tot zijn familie in Nederland over de brug komt
Kan zijn echtgenote op zoek naar een andere Farang vriend
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218840215
Denk eerder dat zijn vrouw hém als geldautomaat gebruikte...
pi_218840379
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218840535
quote:
quote:
He faces 1 to 7 years imprisonment with the sentence potentially increased by half due to vehicle use, meaning he could face up to 10.5 years in prison ... อ่านข่าวต้นฉบับได้ที่ : https://www.khaosodenglis(...)ight-with-thai-wife/
Ik wist niet dat ze daar groenlinks rechters hadden ;(
pi_218840562
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 09:04 schreef Moonversion het volgende:

[..]
[..]
Zal wel zijn omdat het niet gewelddadig is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218840619
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 09:04 schreef Moonversion het volgende:

[..]
[..]
Tot ruim 10 jaar de bak in? In Nederland krijg je hier een taakstraf voor.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 22 september 2025 @ 09:31:17 #9
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_218840787
Hij dacht vast dat dat gewoon mocht.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_218840811
Helaas kwam deze man er iets te laat achter dat de die thaise schone alleen zn centen wou zien.

Hoe wereldvreemd ben je dan zeg jemig.
  maandag 22 september 2025 @ 09:44:20 #11
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_218840866
Hij Sytse familie voorlopig niet meer terug.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 22 september 2025 @ 10:11:27 #12
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_218841188
Dat is weer eens wat anders dan een plofkraak :7

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_218841240
quote:
6s.gif Op maandag 22 september 2025 10:11 schreef ACT-F het volgende:
Dat is weer eens wat anders dan een plofkraak :7

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Christus.. :D
pi_218841281
Het zijn ook altijd de buitenlanders he.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  maandag 22 september 2025 @ 10:26:53 #15
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_218841294
Hij heeft de discutabele eer de eerste blanke Nederlander te zijn die een plofkraak pleegt.
  maandag 22 september 2025 @ 10:28:39 #16
323876 michaelmoore
pi_218841300
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 09:44 schreef thedeedster het volgende:
Hij Sytse familie voorlopig niet meer terug.
Men zei , hoe is t met ons Sytse

Nou die heeft de zaak verkocht en ie is met een klein vermogen gaan rentenieren in Thailand
nee dat gaat wel prima met Sytse
pi_218841326
Dat zulke domme mensen aan zulke bedragen kunnen komen. Blijkt maar weer dat de boomers echt enorm veel geroofd hebben
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Redactie Frontpage maandag 22 september 2025 @ 10:35:51 #18
38148 crew  Innisdemon
pi_218841387
Volgens het AD is Sytse nog maar 37

https://www.ad.nl/buitenl(...)raag-gevat~a983a5bf/
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  maandag 22 september 2025 @ 10:36:34 #19
323876 michaelmoore
pi_218841392
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 10:31 schreef Mortaxx het volgende:
Dat zulke domme mensen aan zulke bedragen kunnen komen. Blijkt maar weer dat de boomers echt enorm veel geroofd hebben
misschien was Sytse wel een hele goede bouwvakker en heeft ie hard gewerkt

Maar nu issie aan de grond das duidelijk en een weg terug naar Nederland dat zit er niet in
Als ie ook zijn paspoort niet verlengd heeft dan issie zelfs geen Nederlander meer

Dan mag tie daar gaan bedelen

quote:
AI-overzicht
Je Nederlandse nationaliteit kan verlopen als je ouder bent dan 18 jaar, een andere nationaliteit hebt en 13 jaar achter elkaar buiten het Koninkrijk der Nederlanden (inclusief Aruba, Curaçao, Sint Maarten) en de landen van de Europese Unie woont, zonder een Nederlands reisdocument of verklaring van Nederlanderschap aan te vragen.

Als deze termijn van 13 jaar voor 1 april 2022 al is verstreken, dan is de nationaliteit vervallen onder de toen geldende 10-jaren termijn.
  maandag 22 september 2025 @ 10:39:49 #20
323876 michaelmoore
pi_218841411
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 10:35 schreef Innisdemon het volgende:
Volgens het AD is Sytse nog maar 37

https://www.ad.nl/buitenl(...)raag-gevat~a983a5bf/
Nee zijn vrouw is 37
Sytse is 60

Ik denk dat Sytse het allemaal wel goed bedoelde, het is in wezen geen slecht mens, maar ja Thailand is een raar land
vraag maar aan meneer Kaktus

quote:
Onze landgenoot legde uit dat hij al zo’n zes jaar met zijn 37-jarige Thaise vrouw in het Zuidoost-Aziatische land woonde en ongeveer 10 miljoen baht - omgerekend ruim 270.000 euro - had geïnvesteerd in haar restaurant aan Pracha Samran Road in het centrum van Khon Kaen, maar dat de zaak failliet was gegaan.

Daardoor zat hij met zijn gezin in ernstige financiële problemen en konden ze niet meer rondkomen.

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 22-09-2025 10:50:48 ]
  maandag 22 september 2025 @ 10:42:15 #21
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218841433

Want het wetboek ken ik ook
pi_218841519
Hij was al vrij zelfdestructief, getuige van hoeveel geld hij in dat restaurant had gestopt zonder enig idee te hebben van de financiële situatie ervan. Restaurant failliet, kwam als verrassing, en dus moest hij zijn zelfdestructieve daden nog eens toppen.

270.000 euro. Sjonge. Als ik er zo veel geld in zou steken, dan zou ik er dus op staan dat IK de boel run en dat iedereen doet wat IK wil. En familie of niet, als ze de kantjes er vanaf lopen, uit de kas stelen, het restaurant gebruiken als hangplek voor hun (criminele) vriendjes, of zelfs maar gewoon de sfeer verkloten, dan gaan ze maar ergens anders werk zoeken.

Natuurlijk is er veel mafia in Thailand, en kan het zijn dat ze een brandbom daarbinnen gooien omdat ze door "die buitenlander" op straat zijn gezet. Maar natuurlijk zou ik mijn zaak wel goed verzekeren en overal camera's hangen, waardoor ik mijn geld terug zou krijgen van de verzekering.

Daarnaast zou ik vrienden maken met de hoofdcommissaris en de burgemeester. Die krijgen hun eigen tafel en kunnen met vrouw en kinderen komen wanneer ze willen. En komen ze onaangekondigd met de hele familie? Sorry, andere gasten, jullie zullen plaats moeten maken voor meneer de burgemeester.

:)

Zo moeilijk is het allemaal niet. Je moet er alleen VOORAF al bovenop zitten, niet pas achteraf, wanneer het al te laat is.
  maandag 22 september 2025 @ 10:52:35 #23
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_218841525
Ik was het niet :X
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_218841535
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 07:34 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)rijden/92020162.html

vertelde op het idee te zijn gekomen door een film.
Welke film dan?!
  maandag 22 september 2025 @ 10:54:11 #25
323876 michaelmoore
pi_218841542
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 10:53 schreef Nober het volgende:

[..]
Welke film dan?!
quote:
De verdachte, een Nederlander met blond haar die Sijtse zou heten, vertelde op het idee te zijn gekomen door een film.
Hij probeerde een scène uit Fast & furious 5 na te spelen, waarin een pinautomaat vol met bankbiljetten daadwerkelijk op die manier werd meegenomen.
pi_218841560
Godsamme :') :D
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  maandag 22 september 2025 @ 10:55:37 #27
323876 michaelmoore
pi_218841562
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 10:51 schreef RetepV het volgende:
Hij was al vrij zelfdestructief, getuige van hoeveel geld hij in dat restaurant had gestopt zonder enig idee te hebben van de financiële situatie ervan. Restaurant failliet, kwam als verrassing, en dus moest hij zijn zelfdestructieve daden nog eens toppen.

270.000 euro. Sjonge. Als ik er zo veel geld in zou steken, dan zou ik er dus op staan dat IK de boel run en dat iedereen doet wat IK wil. En familie of niet, als ze de kantjes er vanaf lopen, uit de kas stelen, het restaurant gebruiken als hangplek voor hun (criminele) vriendjes, of zelfs maar gewoon de sfeer verkloten, dan gaan ze maar ergens anders werk zoeken.

Natuurlijk is er veel mafia in Thailand, en kan het zijn dat ze een brandbom daarbinnen gooien omdat ze door "die buitenlander" op straat zijn gezet. Maar natuurlijk zou ik mijn zaak wel goed verzekeren en overal camera's hangen, waardoor ik mijn geld terug zou krijgen van de verzekering.

Daarnaast zou ik vrienden maken met de hoofdcommissaris en de burgemeester. Die krijgen hun eigen tafel en kunnen met vrouw en kinderen komen wanneer ze willen. En komen ze onaangekondigd met de hele familie? Sorry, andere gasten, jullie zullen plaats moeten maken voor meneer de burgemeester.

:)

Zo moeilijk is het allemaal niet. Je moet er alleen VOORAF al bovenop zitten, niet pas achteraf, wanneer het al te laat is.
j e moet het helemaal niet doen
Je kunt in apenlanden geen geld verdienen , wij niet
pi_218841568
quote:
15s.gif Op maandag 22 september 2025 10:52 schreef junkiesietze het volgende:
Ik was het niet :X
Nee, met zo'n scooter krijg je een pinautomaat niet uit de grond :P
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_218841621
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 10:55 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
j e moet het helemaal niet doen
Je kunt in apenlanden geen geld verdienen , wij niet
Dit is nog een veel beter advies dan het mijne. :)

Hoewel... Als je in een apenland beste vrienden met de opper-aap wordt, dan kun je in weelde leven.

Maar owee als je vriendschap om de één of andere reden eindigt...
pi_218841668
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 10:54 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[..]

Wel opvallend dat er mensen bestaan die inspiratie halen uit een film als The Fast and the Furious
  maandag 22 september 2025 @ 11:10:23 #31
323876 michaelmoore
pi_218841691
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 11:09 schreef Bill_Hillie het volgende:

[..]
Wel opvallend dat er mensen bestaan die inspiratie halen uit een film als The Fast and the Furious
Ik heb die hele film nooit gezien , alleen de titel al

dat is voor mensen met een IQ beneden de 80
pi_218841738
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 11:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ik heb die hele film nooit gooien , alleen de titel als

dat is voor mensen met een IQ beneden de 80
De acties van deze Sytse getuigen inderdaad ook niet van veel intelligentie :P
  Redactie Frontpage maandag 22 september 2025 @ 15:32:32 #33
38148 crew  Innisdemon
pi_218843775
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 10:39 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Nee zijn vrouw is 37
Sytse is 60

Ik denk dat Sytse het allemaal wel goed bedoelde, het is in wezen geen slecht mens, maar ja Thailand is een raar land
vraag maar aan meneer Kaktus
[..]

ah, dan klopt de titel van het AD neit.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_218848029
Die komt er nog genadig van af als ik het zo lees. En iig niks geramd en geen explosieven gebruikt dus de schade zal in dat opzicht waarschijnlijk nog wel meevallen.

Die kan eens even goed en lang gaan nadenken of z'n Thaise liefje al deze misere wel waard is.
  dinsdag 23 september 2025 @ 00:46:09 #35
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_218848042
Hier staat de pinautomaat:

https://maps.app.goo.gl/m4PcFVuxVVHvnHwg9

En hier is hij aangehouden:

https://maps.app.goo.gl/BcmVUgjUJnxjguZH9

Net niet de 100m gehaald :')
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_218848046
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2025 00:46 schreef ACT-F het volgende:
Hier staat de pinautomaat:

https://maps.app.goo.gl/m4PcFVuxVVHvnHwg9

En hier is hij aangehouden:

https://maps.app.goo.gl/BcmVUgjUJnxjguZH9

Net niet de 100m gehaald :')
"There was an attempt"
  dinsdag 23 september 2025 @ 02:22:19 #37
323876 michaelmoore
pi_218848174
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 00:36 schreef vul_maar_in het volgende:
Die komt er nog genadig van af als ik het zo lees. En iig niks geramd en geen explosieven gebruikt dus de schade zal in dat opzicht waarschijnlijk nog wel meevallen.

Die kan eens even goed en lang gaan nadenken of z'n Thaise liefje al deze misere wel waard is.
Syste heeft zelfs geen geld over om naar Nederland terug te vliegen

Die zijn er overigens genoeg in Thailand van die straatarme Nederlanders, ze gaan met een half miljoen rentenieren en na 6 jaar is alles op

een jaar feest , twee jaar leven, drie jaar schraalhans en op is de poet, gaat heel snel zonder inkomen met die thaise vrouwen erbij
Ze beginnen de dag met naar strand gaan en bier drinken
pi_218848211
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 10:56 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Nee, met zo'n scooter krijg je een pinautomaat niet uit de grond :P
Dit is een standalone pinautomaat, zitten niet ingemetseld in de muur. Maar dan nog, het open breken van een ATM, en dan nog de geld cassette openkrijgen is ook nog wel een challenge.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_218848237
Die kerel sytse vliegen jongens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')