Ben ik met je eens, het is allemaal heel erg matig.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:48 schreef de_boswachter het volgende:
Aflevering over de Appalachen was ook weer mwêh. Eigenlijk nog geen enkele echt goede aflevering gezien dit seizoen…
Gister?quote:Op maandag 20 oktober 2025 08:28 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, het is allemaal heel erg matig.
Dan sla de aflevering van gister over Joegoslavië ook maar over, behalve dat hij stierenballen gaat eten is er niet veel te beleven (dan ga ik voorbij aan een vervallen bobsleebaan die nog een beetje actie geeft voor ongeveer 10 seconde)
Ahquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:00 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Nee hoor, Ex-Joegoslavië deel 1 werd gister avond op de VRT uitgezonden
Zeiden we hier ook. No way.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:32 schreef golfer het volgende:
Philipijnen. Die tattoo mevrouw was echt geen 107 jaar oud. Hooguit 87.
Ook gezien en los van de natuurschoon vond ik het opnieuw matig. Laat dan ook de echt rouwe randjes van die landen zien.quote:Op maandag 20 oktober 2025 08:28 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, het is allemaal heel erg matig.
Dan sla de aflevering van gister over Joegoslavië ook maar over, behalve dat hij stierenballen gaat eten is er niet veel te beleven (dan ga ik voorbij aan een vervallen bobsleebaan die nog een beetje actie geeft voor ongeveer 10 seconde)
Op VRT Max, een soort NPO plus, zijn nu 6 afleveringen te zien met mensen achter de schermen. Dat geeft wat meer beeld over keuzes die gemaakt worden. Best vermakelijk vanwege de terugblikken (en klankman Pascal). Verre van spectaculair.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:27 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk dat zijn afleveringen volledig afhangen van goede fixers. Hij ontdekt niet echt het land natuurlijk, hij gaat aan achter wat zijn fixers hem aanraden. Zo vind ik de afleveringen ook overkomen: het is van geregelde activiteit naar activiteit, maar echt dieper in de mensen verdiep je je dan niet echt.
url van de aflevering plakken op https://downloadgemist.nl/ en je kan hem kijken, deel 1 heb ik gezien maar vond het een beetje saai, had er meer van verwachtquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:19 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Op VRT Max, een soort NPO plus, zijn nu 6 afleveringen te zien met mensen achter de schermen. Dat geeft wat meer beeld over keuzes die gemaakt worden. Best vermakelijk vanwege de terugblikken (en klankman Pascal). Verre van spectaculair.
Wel is het zo dat men niet altijd het script volgt als zij ter plekke denken dat iets de moeite waard is. En Tom wordt vooraf niet/beperkt verteld wat jij gaat doen om het een beetje spontaan te houden.
Weet niet of het in NL te bekijken is, ik heb het gedownload.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |