Dit kan ook wel bij de commerciëlen, van alles wat er weg gaat vind ik dit zeker niet het slechtst te verkopen.quote:Op maandag 18 mei 2026 07:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik keek toch nog regelmatig moet ik zeggen. Van mij had het niet weg gehoeven.
Vond ik dus ook. Schijtlolligheid, vreselijk.quote:Op maandag 18 mei 2026 03:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mwoah, wat ik wel vind is dat het nu een soort van VI light is geworden de laatste jaren, eerst was het veel meer een analyse van de wedstrijden.
Ja en dan ook nog vrij slappe analisten, van die dommige voetballers, analyse is vaak een gemiste kans, en dan is de analyse: Ja die moet hij eigenlijk maken. Ja joh dat had ik zelf ook wel gezien. Wat ik bijvoorbeeld zou willen zien is waarom Ajax een 6 nodig heeft, welke spelers dat in het verleden wel konden invullen en hoe dat zich uit op het veld (om maar gewoon een simpel voorbeeld te geven).quote:Op maandag 18 mei 2026 10:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vond ik dus ook. Schijtlolligheid, vreselijk.
Moest even twee keer nadenken voordat ik snapte dat je Vandaag Inside en niet gewoon Voetbal International bedoeldequote:Op maandag 18 mei 2026 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als er nou eens een programma kwam waar de analisten de wedstrijden tactisch kunnen ontleden zou ik daar een abonnement voor nemen.
VI is allang geen voetbalprogramma meer maar een rechts onderbuik kanaaltje.
Pieter Zwart van Voetbal International kan dat als de beste. Doet dat ook regelmatig op hun YouTube-kanaal.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als er nou eens een programma kwam waar de analisten de wedstrijden tactisch kunnen ontleden zou ik daar een abonnement voor nemen.
VI is allang geen voetbalprogramma meer maar een rechts onderbuik kanaaltje.
Mag je Sjoerd met zijn misvormde oren en centenbak de schuld van geven.quote:Op maandag 18 mei 2026 03:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mwoah, wat ik wel vind is dat het nu een soort van VI light is geworden de laatste jaren, eerst was het veel meer een analyse van de wedstrijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |