Zou mij niet verbazen als dat volgende week al is.quote:Op zondag 21 september 2025 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wordt binnenkort wel tijd voor herdeling van de kampen/stammen.
Een strijkplank ziet er niet zo leuk uit in bikini.quote:Op zondag 21 september 2025 23:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Stefania al weg terwijl er praktisch geen goede bikinimomenten met haar zijn geweest, eeuwig zonde.
Ja, dat laatste was echt gek gemonteerd.quote:Op zondag 21 september 2025 22:34 schreef freaky40 het volgende:
Ik dacht echt, dit wordt weer zo'n voorspelbare eilandraad, maar mooi dat het nog 3-3 werd voor Roelof. Het had gewoon niet gemogen dat hij nu de Sjaak had geweest omdat hij alleen niet over een evenwichtsbalkje kon lopen, ik vind dat argument erg zwak en slap want er komen vast proeven waarin je Roelof prima kunt gebruiken. Die Twan is gewoon een enge natnek eerste klas. Ik had overigens liever gezien dat die mannenhater Lies naar huis had gegaan, daar moeten ze volgende keer, hopelijk volgende week op. Irritant mormel dat kind met haar geaffecteerde toontje en attitude, brrr. Echt een jeukkind. Maar mooi om te zien dat het goed gaat met haar kampje 'alleen maar vrouwen'...
Beetje rare montage trouwens van Nordin en Stefanie die de proef hadden gespeeld terug op het eiland, de ontknoping moest nog uitgezonden worden maar ze spoil-den voor het gemak zelf maar even de uitslag, bedankt productie.![]()
Vond het ook gek en ben het niet gewend van de het programma. Het leek wel of ze een stuk opname kwijt waren en iets moesten bedenken.quote:Op maandag 22 september 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat laatste was echt gek gemonteerd.
Nou zijn ze daar toch altijd wel goed in, dat spoiler. Ook altijd met die voorstukjes.quote:Op maandag 22 september 2025 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Ook omdat het gelijk na de commercials kwam dat stukje. Je zat in de spanning wie van de 2 het zou winnen want de winst zou cruciaal zijn voor de eilandraad. Gaan ze het spoilen! Weg momentum!
Jij kijkt voor het eerst sinds 20 jaar of zo?quote:Op maandag 22 september 2025 11:56 schreef KapiteinChris het volgende:
Ha! Freaky jij ook hier?
Ik heb de afgelopen twee seizoen altijd met een beetje tegenzin gekeken, door de C-garnituur aan zogenaamde bekende nederlanders, wie zijn al deze mensen? en aan de voorspelbaarheid exits en verplichte bondjes maken. Vroegah vroegah bestonden de deelnemers toch uit "normale" Nederlanders?
Ik zou veel liever zien dat de eilandraad word vervangen door een eliminatie proef en de "zwakste" daardoor naar afvallers eiland gaat en later weer een duel tussen andere afvallers. Zo'n eliminatie proef hoeft ook niet zwaar te zijn, dat het verliezende kamp in vergelijking met het winnende kamp meer vermoeid is,denk aan vuur maken (water laten koken), een puzzel of een eet proef.
Daarnaast zoals eerder vermeld stop met het winnende kamp extra eten te geven! Ook frappant dat het ene kamp nog altijd op de grond slaapt?! hoe hebben die nog geen hut gebouwd?!
Dat zat ik me gisteren ook te bedenken. Maar mss hebben ze daar nog geen tijd voor gehad? Ik heb echt geen idee hoe veel tijd die proeven etc. kosten.quote:Op maandag 22 september 2025 11:56 schreef KapiteinChris het volgende:
Daarnaast zoals eerder vermeld stop met het winnende kamp extra eten te geven! Ook frappant dat het ene kamp nog altijd op de grond slaapt?! hoe hebben die nog geen hut gebouwd?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |