abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218846429
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 20:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM

‘Mijn boek heeft als doel, ruimte te maken voor alles wat je liever wegstopt maar wel voelt. Want juist daar, in wat niemand weet, zit wat ons verbindt’

Wat een geblaat weer.
Dus er zijn heel veel dingen die ons verbinden mede-forummers, maar dat weet niemand.

En zou ze al naast haar klompen lopen na zoveel zelfverheerlijking?
En die zin heeft ze zelf bedacht en geschreven? Veel te moeilijke tekst voor haar.
pi_218846432
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 20:55 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ik gok op die poedel mevrouw.
Wie?
pi_218846441
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 21:02 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Wie?
Fieke Opdam
pi_218846451
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 20:58 schreef JaNeeDan het volgende:
JvP vraagt waar ze moet zijn voor snelle recepten. Hello Fresh geen optie meer?😬
Annemarie deelt iedere week recepten kost ongeveer 50 cent en je hebt een weekmenu 👍
pi_218846454
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 20:40 schreef opwegnaar het volgende:
Debbie schrijft bij AM: ik ben trots op ons, we gaan onophoudelijke door, ondanks alles....Alsof ze al jaren achtereen in de loopgraven aan het front staat zeg😂🙈🤢
Nee ligt... staan doet ze bijna niet. Alleen in een pompoenveld
pi_218846491
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 20:46 schreef Lodelie het volgende:
Benieuwd wie die "bijzondere persoon" is.

Am heeft helemaal geen vriendinnen of goede kennissen. Dat vond ik ook al zo duidelijk toen ze haar vorige boek op droeg aan haar oude kraamverzorgende. Als dat degene is aan wie je denkt... Dan zegt dat een hoop over wie je in je heen hebt
Ik ben bijna bang dat het Debbie is omdat ze direct erop springt dat ze blij is ook een stukje te mogen schrijven 🤔
pi_218846498
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 21:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Annemarie deelt iedere week recepten kost ongeveer 50 cent en je hebt een weekmenu 👍
🤣
pi_218846531
Ik dacht dat AM iets bijzonders zou delen, ik zie niks bijzonders, zijzelf blijkbaar ook niet want ze blijft haar kinderen verkopen.
pi_218846561
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 21:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar dan moet ze Maarten inhuren om te kwakken🤣
pi_218846576
quote:

[..]
Daar verdient ze een slordige 1500 euro per maand mee .en wat krijg je dan? Kant en klaar aardappel puree snot met rode bieten derrie.

Heerlijk!
pi_218846604
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 12:41 schreef Louuuu_lou het volgende:
Smakeloos hoe AM een tweede familiebreuk weer inzet als promo voor haar boek. En dan nu alvast solliciteren naar medelijden en complimenten over hoe dapper en stoer ze wel niet is, zum kotzen echt.

En dat ze te druk zou zijn voor vrijwilligerswerk, hou oppppp. 🤣 Voor zo’n plangoeroe met zeeën van tijd valt moet een paar uurtjes per week vrijwillig de handen uit de mouwen steken toch geen probleem zijn!
Weet trouwens nog wel dat ze een keer vertelde dat ze na de geboorte van (een van) de oudste kids iets van vrijwilligerswerk deed, maar dat ze dat helemaal niet bleek te kunnen. Omdat ze niet kon switchen tussen vrijwilligerswerk en thuis en toen is ze er ook gauw weer mee gestopt.
En ze werd toen verliefd Op Een Ander.

Edit: vast al genoemd. Ik ga eerst even wat bijlezen.
pi_218846610
Debbie is dankbaar dat als bladvulling mocht dienen ze haar bijdrage voor het boekje van AM mocht schrijven.

Hoe zou ze er in staan? #Debestievan?
#denaughtyelfindecontainervan? #alleenalszemenodigheeftvan?
pi_218846639
Ik jank ook echt om die ‘tot snel’ van debbie bij am.
pi_218846654
En Debbie post haar eigen bijdrage op het epistel van AM ook nog even op haar eigen pagina.
pi_218846666
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 21:25 schreef Leesje het volgende:
Maarja, AM is Heel Druk en Debbie Heel Moe dus dan zie je elkaar zomaar een jaar of langer niet hè?
pi_218846694
quote:
Misschien gaat ze naar de lancering.. ze kan geen half uur naar de pub maar wel naar een boek release hartje Amsterdam natuurlijk 👍 lekker in de rolie!
pi_218846707
"Verbinding" is wel het woord van de dag he? Ze heeft het nog nóóit over verbinding gehad, ik associeer Annemarie ook helemaal niet met verbindend zijn, maar dat zal de marketingteam voor het boek wel hebben verzonnen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_218846714
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 21:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Misschien gaat ze naar de lancering.. ze kan geen half uur naar de pub maar wel naar een boek release hartje Amsterdam natuurlijk 👍 lekker in de rolie!
De vorige keer was ze ook bij de boekpresentatie. Roy moest rijden. Baby moest mee, want net uitgepoept. Dus ja, ik denk dat ze weer gaat.
pi_218846727
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 21:35 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
De vorige keer was ze ook bij de boekpresentatie. Roy moest rijden. Baby moest mee, want net uitgepoept. Dus ja, ik denk dat ze weer gaat.
En die baby krijste de heleboel bij elkaar
Maar ja, huilbaby he
pi_218846740
Ik denk dat er over AM AM op (toen nog) Twitter heel veel nare berichten hebben gestaan. Het is nou ook niet zo dat zij zich van haar beste kant liet zien bij Waar doen ze het van. De koffiekaart, geen kinderfeestjes en dan wel zelf voor je motorrijbewijs en nog een kind.
pi_218846748
quote:
Ze mag vast mee in de (rolstoel)bus die AM huurt voor de medeschrijvers van haar werkstuk, ze gaan namelijk op schoolreisje naar Amsterdam. Er is slechts beperkt plaats, want de meeste stoelen in de bus zijn gereserveerd voor degene die het grootste aandeel in het schrijven van het opstel had: ChatGPT.
pi_218846762
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 20:40 schreef opwegnaar het volgende:
Debbie schrijft bij AM: ik ben trots op ons, we gaan onophoudelijke door, ondanks alles....Alsof ze al jaren achtereen in de loopgraven aan het front staat zeg😂🙈🤢
🤦♀ die meid is echt delulu
pi_218846766
Het leven van een flu flu is gewoon ontzettend zwaar. Dat snappen wij niet.
pi_218846768
Tja, dus die honderden jubelreacties onder elke post doen je niets, maar een telefoontje van 1 bijzonder persoon doet je inzien hoeveel mensen je dagelijks helpt en verbindt. Apart.

Ik zou persoonlijk het boek opdragen aan alle volgers en subscribers, of aan je gezinsleden, die voor inkomen zorgen. Maar Annemarie draagt haar boek aan 1 enkel persoon op, want die maakte het verschil.
pi_218846773
En door
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')