Cadeaus maken voor opa&omaquote:Op zondag 21 september 2025 11:06 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Mbt Debbie:
Echt serieus hoeveel fotoshoots wil en kan je hebben in je leven?
Wat moet je met al die foto's? Wat doe je met de vorige?
Elke maand? Arme opa en omaquote:Op zondag 21 september 2025 11:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Cadeaus maken voor opa&oma
Met iedere gelegenheid is er weer een nieuw item met foto van het gezin 😅quote:Op zondag 21 september 2025 11:12 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Elke maand? Arme opa en oma
Als ze het wel kan ze het, er fatsoenlijk uitzien, de dag doorkomen zonder LC of PEM en temperaturen.quote:Op zondag 21 september 2025 11:23 schreef Earring het volgende:
Wat ziet Debbie er leuk uit vandaag!
Het kan dus wel
Hierna krijgt ze PEM.quote:Op zondag 21 september 2025 11:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als ze het wel kan ze het, er fatsoenlijk uitzien, de dag doorkomen zonder LC of PEM en temperaturen.
Maar wel alleen als ze iets gaat doen wat zij leuk vindt.
Ik denk niet dat rollie mee is voor de fotoshoot.
Later zeggen de kinderen dat ze nooit wat deden en ze enkel op haar bed lag... en dan roept Debbie dat dat onzin is en haalt alle fotoshoots uit de kast als bewijs dat ze zoveel met ze deedquote:Op zondag 21 september 2025 11:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hierna krijgt ze PEM.
Op insta vroeg iemand haar hoe het kan dat de vermoeidheidkliniek haar adviseert om zoveel te slapen. Dit ontwijkt ze trouwens vakkundig door niet te zeggen wat het advies is. Volgens Debbie krijgt ze PEM als ze niet slaapt. Rest van de dag dus in haar nest. Maar… de foto’s van en met de pompoenen zijn weer gemaakt! Lijkt me heerlijk dat je als kind later zoveel herinneringen hebt aan een slapende moeder en aan fotoshoots. Precies wat een kind nodig heeft.
Keihard bewijs van de leuke dingen die ze deden.quote:Op zondag 21 september 2025 12:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Later zeggen de kinderen dat ze nooit wat deden en ze enkel op haar bed lag... en dan roept Debbie dat dat onzin is en haalt alle fotoshoots uit de kast als bewijs dat ze zoveel met ze deed
Joh, ik ken dat apparaat niet. En vroeg het me af hoe dat werkt, vandaar dat er een vraagteken achter mijn zin stond.quote:Op zondag 21 september 2025 09:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Een vork werkt ook. Maar goed, ze heeft weer meuk in handen. Daar gaat ze lekker op. Gelukkig ook weer iets gevonden om over te klagen op de zondagochtend. Arme Sanneke doet het toch nooit goed.
Zo leuk zijn je (klein)kinderen toch ook weer niet lijkt me.quote:Op zondag 21 september 2025 11:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Met iedere gelegenheid is er weer een nieuw item met foto van het gezin 😅
Oeps, niet handig gesplitst in mijn bericht. Dat wat jij vet drukte in mijn quote sloeg op hetgeen Sanneke vertelde over de ziekenhuisbezoeken aan haar vader en moeder. Of ze nu vaak gaat of niet, ze kan het nooit goed doen.quote:Op zondag 21 september 2025 12:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Joh, ik ken dat apparaat niet. En vroeg het me af hoe dat werkt, vandaar dat er een vraagteken achter mijn zin stond.
Wij laten elk jaar in september foto’s maken van met name de kinderen en een paar van het complete gezin. Zodat we straks mooie foto albums hebben van newborn tot 18 jaar. Moest dit jaar aan Debbie denken en voelde me toch een tikje ongemakkelijk 🤣quote:Op zondag 21 september 2025 11:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Cadeaus maken voor opa&oma
Denk dat ze dat alleen gedaan heeft omdat er een fotoshoot op het programma staatquote:Op zondag 21 september 2025 11:23 schreef Earring het volgende:
Wat ziet Debbie er leuk uit vandaag!
Het kan dus wel
Dat klef zegt bij haar echt precies niks als je kijkt hoe ze met haar vader en broer omgaat.quote:Op zondag 21 september 2025 13:45 schreef Moondance het volgende:
De Juicekanalen posten dat Michelle bij Ken Sushi gezien was uit eten met een man, leek vrij klef en een date maar er stond ook al wel bij dat ze natuurlijk ook met normale vrienden zo loopt te kleffen. Zag wel dat zij zelf in haar stories ook postte dat ze bij Ken Sushi was, maar niet zichtbaar met wie.
Maar dat vind ik wel wat anders dan zes keer per jaar.quote:Op zondag 21 september 2025 12:32 schreef Zeeschelp het volgende:
[..]
Wij laten elk jaar in september foto’s maken van met name de kinderen en een paar van het complete gezin. Zodat we straks mooie foto albums hebben van newborn tot 18 jaar. Moest dit jaar aan Debbie denken en voelde me toch een tikje ongemakkelijk 🤣
En kijk dr stralen met dr pompoenen 🤩quote:Op zondag 21 september 2025 14:21 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Maar dat vind ik wel wat anders dan zes keer per jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |