abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218830397
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218830401
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 11:06 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Mbt Debbie:

Echt serieus hoeveel fotoshoots wil en kan je hebben in je leven?
Wat moet je met al die foto's? Wat doe je met de vorige?
Cadeaus maken voor opa&oma
pi_218830496
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 11:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Elke maand? Arme opa en oma
pi_218830619
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 11:12 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Elke maand? Arme opa en oma
Met iedere gelegenheid is er weer een nieuw item met foto van het gezin 😅
pi_218830705
Wat ziet Debbie er leuk uit vandaag!
Het kan dus wel
pi_218830808
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 11:23 schreef Earring het volgende:
Het kan dus wel
Als ze het wel kan ze het, er fatsoenlijk uitzien, de dag doorkomen zonder LC of PEM en temperaturen.
Maar wel alleen als ze iets gaat doen wat zij leuk vindt.
Ik denk niet dat rollie mee is voor de fotoshoot.
pi_218830980
Die Debbie, alweer het pompoenveld in. En komende dagen weer op bed zeker. Wat heeft zij een geluk dat ze kan kiezen wanneer ze goede en slechte dagen heeft.
pi_218831034
Lotte neemt afscheid van haar geliefde buik. Raar mens.
pi_218831119
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 11:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Als ze het wel kan ze het, er fatsoenlijk uitzien, de dag doorkomen zonder LC of PEM en temperaturen.
Maar wel alleen als ze iets gaat doen wat zij leuk vindt.
Ik denk niet dat rollie mee is voor de fotoshoot.
Hierna krijgt ze PEM.
Op insta vroeg iemand haar hoe het kan dat de vermoeidheidkliniek haar adviseert om zoveel te slapen. Dit ontwijkt ze trouwens vakkundig door niet te zeggen wat het advies is. Volgens Debbie krijgt ze PEM als ze niet slaapt. Rest van de dag dus in haar nest. Maar… de foto’s van en met de pompoenen zijn weer gemaakt! Lijkt me heerlijk dat je als kind later zoveel herinneringen hebt aan een slapende moeder en aan fotoshoots. Precies wat een kind nodig heeft.
pi_218831164
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 11:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hierna krijgt ze PEM.
Op insta vroeg iemand haar hoe het kan dat de vermoeidheidkliniek haar adviseert om zoveel te slapen. Dit ontwijkt ze trouwens vakkundig door niet te zeggen wat het advies is. Volgens Debbie krijgt ze PEM als ze niet slaapt. Rest van de dag dus in haar nest. Maar… de foto’s van en met de pompoenen zijn weer gemaakt! Lijkt me heerlijk dat je als kind later zoveel herinneringen hebt aan een slapende moeder en aan fotoshoots. Precies wat een kind nodig heeft.
Later zeggen de kinderen dat ze nooit wat deden en ze enkel op haar bed lag... en dan roept Debbie dat dat onzin is en haalt alle fotoshoots uit de kast als bewijs dat ze zoveel met ze deed
pi_218831199
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 12:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Later zeggen de kinderen dat ze nooit wat deden en ze enkel op haar bed lag... en dan roept Debbie dat dat onzin is en haalt alle fotoshoots uit de kast als bewijs dat ze zoveel met ze deed
Keihard bewijs van de leuke dingen die ze deden.
pi_218831241
Mirthe haar stofzuiger spot elk stofje.. ik vraag met af welk stofje. Dat huis is zo steriel als het nieuwste zhuis
pi_218831314
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 09:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Een vork werkt ook. Maar goed, ze heeft weer meuk in handen. Daar gaat ze lekker op. Gelukkig ook weer iets gevonden om over te klagen op de zondagochtend. Arme Sanneke doet het toch nooit goed.
Joh, ik ken dat apparaat niet. En vroeg het me af hoe dat werkt, vandaar dat er een vraagteken achter mijn zin stond.
pi_218831325
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 11:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Met iedere gelegenheid is er weer een nieuw item met foto van het gezin 😅
Zo leuk zijn je (klein)kinderen toch ook weer niet lijkt me.
pi_218831392
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 12:18 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Joh, ik ken dat apparaat niet. En vroeg het me af hoe dat werkt, vandaar dat er een vraagteken achter mijn zin stond.
Oeps, niet handig gesplitst in mijn bericht. Dat wat jij vet drukte in mijn quote sloeg op hetgeen Sanneke vertelde over de ziekenhuisbezoeken aan haar vader en moeder. Of ze nu vaak gaat of niet, ze kan het nooit goed doen.
pi_218831449
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 11:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wij laten elk jaar in september foto’s maken van met name de kinderen en een paar van het complete gezin. Zodat we straks mooie foto albums hebben van newborn tot 18 jaar. Moest dit jaar aan Debbie denken en voelde me toch een tikje ongemakkelijk 🤣
pi_218832085
Debbie had geen pompoenveldje dichterbij huis kunnen vinden? Vanuit Barneveld is t (ongeveer) een uur rijden
pi_218832268
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 11:23 schreef Earring het volgende:
Het kan dus wel
Denk dat ze dat alleen gedaan heeft omdat er een fotoshoot op het programma staat
pi_218832542
Drielingmoeder moeder Tatiana filmt ook werkelijk alles.
En maar roepen jij bent stout.
Heb echt met die meisjes te doen 😕
pi_218832714
De Juicekanalen posten dat Michelle bij Ken Sushi gezien was uit eten met een man, leek vrij klef en een date maar er stond ook al wel bij dat ze natuurlijk ook met normale vrienden zo loopt te kleffen. Zag wel dat zij zelf in haar stories ook postte dat ze bij Ken Sushi was, maar niet zichtbaar met wie.
pi_218832827
Judith gooit ook de clubactie van Bob online. Ze is zelf zeker te gierig om loten te kopen 😆
pi_218833203
Ik vind het contrast bij de poly wel opvallend. Bij MB worden de plaatjes nog maximaler en meer insta perfect, bij JVP wordt het lekker simpel en "normaal". (Normaal in mijn ogen zal ik erbij zeggen).
pi_218833283
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 13:45 schreef Moondance het volgende:
De Juicekanalen posten dat Michelle bij Ken Sushi gezien was uit eten met een man, leek vrij klef en een date maar er stond ook al wel bij dat ze natuurlijk ook met normale vrienden zo loopt te kleffen. Zag wel dat zij zelf in haar stories ook postte dat ze bij Ken Sushi was, maar niet zichtbaar met wie.
Dat klef zegt bij haar echt precies niks als je kijkt hoe ze met haar vader en broer omgaat.
pi_218833351
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 12:32 schreef Zeeschelp het volgende:

[..]
Wij laten elk jaar in september foto’s maken van met name de kinderen en een paar van het complete gezin. Zodat we straks mooie foto albums hebben van newborn tot 18 jaar. Moest dit jaar aan Debbie denken en voelde me toch een tikje ongemakkelijk 🤣
Maar dat vind ik wel wat anders dan zes keer per jaar.
pi_218833399
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 14:21 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Maar dat vind ik wel wat anders dan zes keer per jaar.
En kijk dr stralen met dr pompoenen 🤩

En om nog iets positiefs te melden, wel een leuk uitje voor de kinderen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')