Mist er soms een onderdeeltje?quote:Op zondag 21 september 2025 12:33 schreef Ama het volgende:
De bovenste plank van mijn dressoir flikkert ineens de hele tijd naar beneden.
Nou de achterste plaat zit ook niet meer helemaal goed vast. Er zit aan de kant waar je denkt dat zo'n pinnetje hoort ook geen gaatjes.quote:Op zondag 21 september 2025 12:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mist er soms een onderdeeltje?
Kan me voorstellen dat je elke keer schrikt
Boel kromgetrokken?quote:Op zondag 21 september 2025 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou de achterste plaat zit ook niet meer helemaal goed vast. Er zit aan de kant waar je denkt dat zo'n pinnetje hoort ook geen gaatjes.
Hmm denk het bijna wel maar hoop dat het met een schroefje of twee het te verhelpen is.quote:
quote:
Stofzuigen zeker?quote:Op zondag 21 september 2025 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor zij die zich vervelen vandaag: in huize Muis is altijd wat te doen. Misschien niet het meest leuke, maar je verveelt je niet meer!
O.a.quote:
Ik geef graag dingen maar nee, dankjequote:Op zondag 21 september 2025 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
O.a.
Ramen zemen
Hond uitlaten
Stoffen
Afwassen
Overige klusjes waar ik geen zin in heb
Leef je uit. Ik heb een hele lijst
Tsssquote:Op zondag 21 september 2025 13:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik geef graag dingen maar nee, dankje
neequote:Op zondag 21 september 2025 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik log per ongeluk in bij Zalando en ik zie dat de winterjas die ik wil met 15% korting is. Doen? Scheelt nogal aardig op 350 euries
Het ding is dat hier in huis ook nog heel veel moet gebeuren maar ik me ook daar niet tot kan zetten. En ja, zou vast heel gezellig zijn maar op klusjes zit ik op dit moment niet echt te wachtenquote:Op zondag 21 september 2025 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tsss
Ook niet als ik zeg dat we daarna of eten bij de snackbar of Chinees?
omdat je een reden had dat je hem voor 350 niet belangrijk genoeg vond. En als je die 15% echt een goede deal had gevonden had je niet aan ons gevraagd maar het gewoon gedaan.quote:
Had ik gisteren moeten weten, had ik er even naar gekeken. Zou vast wel op te lossen zijn.quote:Op zondag 21 september 2025 13:09 schreef Ama het volgende:
Oké volgens mijn vader is dit niet even met een schroefje op te lossen.
350 euro voor een jas.quote:Op zondag 21 september 2025 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik log per ongeluk in bij Zalando en ik zie dat de winterjas die ik wil met 15% korting is. Doen? Scheelt nogal aardig op 350 euries
Er zit gewoon een pinnetje aan de voorkant waar hij op hoort te leunen maar er is teveel ruimte aan de achterkant omdat de plaat niet goed vast zit want er heeft ook schimmel op die kast gestaan deze zomer (wat ik er weer af heb gekregen).quote:Op zondag 21 september 2025 12:45 schreef Nizno het volgende:
plaat vast timmeren en een spijker op die plek timmeren waarvan je vind dat er een pinnetje had moeten kunnen zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |