abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218827921
Heb vandaag een platenspeler + versterker op de kop getikt, alleen eigenlijk niet echt een goede plaats om het neer te zetten.

Heeft iemand misschien tips voor een simpel meubeltje waar ik dit op zou kunnen zetten? Ze zijn allebei ongeveer zo'n 50cm breed. Belangrijk is dat de bovenkant van de versterker niet geblokkeerd wordt, i.v.m. ventilatie.

Ben nu vooral een beetje aan het speuren bij IKEA, die zijn meestal het makkelijkst. Maar andere winkels zijn ook welkom.
pi_218828118
Ik zou eerst even langs wat kringloopwinkels gaan.
pi_218829228
Zoek eens op Stereomeubel ook wel Audiomeubel of Hifi meubel genoemd... Dat weet hoe het ongeveer qua design uitziet.

Die laatste Hifi, staat voor High Fidelity en duidt op de hoge kwaliteit en originele weergave. Daar liepen de audi nerds van vroeger helemaal warm voor en nu nog steeds. Dus Hifi is de s¤gm¤nt hogere kwaliteit, de basis van de platenspeler moet rotsvast en vlak staan. Echte audiofielen zweren nog steeds bij Vinyl en gaat er niets boven analoog geluid.

Maar idd
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 22:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik zou eerst even langs wat kringloopwinkels gaan.
Daar zou je zomaar iets kunnen vinden voor een appel en een ei wat ooit zeer hoog stond aangeschreven.
pi_218829258
Altijd gekut. De wat hogere receivers, vaak ook de duurdere en betere, passen niet in een standaardmeubel.

Dan heb ik ook nog eens het probleem dat ik in het meubel mijn centerspeaker moet zetten, op het meubel is geen plaats want daar staat mijn ultra shortthrow laserbeamer. Anders kon ik gewoon een plankje eruit halen en daar de dikkere receiver plaatsen.

Dus ik ben een beetje gebonden aan de niet zo heel belachelijk dure en zware receivers.

Desalniettemin klinkt het allemaal prima over mijn gelimiteerde Jamo D590 50th anniversary edition speakers. :)

Zou wel graag een zwaardere receiver neerzetten, maar heb geen zin in die zoektocht waarbij het allemaal moet passen. :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_218829318
Kan je met multiplex niet zelf iets in elkaar zetten? Betonplex heeft soms hele mooie afwerking. Je kan het in alle aten zagen en stevig in elkaar zetten.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')