Tja, echt blij ben ik sowieso niet, want mijn vader gaat zo ongelooflijk hard achteruit..quote:Op donderdag 25 september 2025 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is ook geen leuke klus.
Wat zul jij blij zijn als het maandagmiddag is.
quote:Op donderdag 25 september 2025 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, echt blij ben ik sowieso niet, want mijn vader gaat zo ongelooflijk hard achteruit..
En hij is nu echt zo bozig ook, vooral tegen mij. Alles wat fout gaat is mijn schuld en ik neem de telefoon nooit op en ga weg zonder het hem te zeggen enz., enz. Dat is natuurlijk allemaal niet waar, maar hij vergeet nu alles.
Ja, maar dat is zijn dementie. Ik mag het hem niet kwalijk nemen, maar het is niet makkelijk.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En dat terwijl je juist zoveel voor hem doet.
Dat is ook niet leuk om te horen dan.
Nee, dat snap ik helemaal. Ik merk ook dat mijn vader flink achteruit gaat.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zijn dementie. Ik mag het hem niet kwalijk nemen, maar het is niet makkelijk.
Ja, was erg koud inderdaad. Ik had het vannacht vooral koud. Heb vannacht nog een extra deken gepakt.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik helemaal. Ik merk ook dat mijn vader flink achteruit gaat.
Ook wel een beetje geestelijk, maar vooral lichamelijk. Wat een zorgen allemaal......
We zullen het eens over iets anders hebben....
Was het vandaag bij jullie ook zo koud? Hier stond een flink koude wind.
Ja, dat kun je nu wel hebben. Snapte er vanncht niets van.... dan weer koud, dan weer te warm.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, was erg koud inderdaad. Ik had het vannacht vooral koud. Heb vannacht nog een extra deken gepakt.
Aiquote:Op donderdag 25 september 2025 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dat kun je nu wel hebben. Snapte er vanncht niets van.... dan weer koud, dan weer te warm.
Zag vanmorgen dat mijn suiker 2 keer te laag heeft gestaan. Dat is ook lang geleden.
quote:Op donderdag 25 september 2025 19:31 schreef livelink het volgende:
Henk Westbroek - Zelfs je naam is mooi
quote:Op donderdag 25 september 2025 19:35 schreef livelink het volgende:
George Harrison - Hope of Deliverance
Ik zal een hartig woordje met haar spreken.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2025 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zal een hartig woordje met haar spreken.
En eigenlijk hoorde ik ook gewoon dat het Paul was, maar ik vind het zo'n Harrison-nummer.quote:
Ik vind de stem van Paul hier niet zo duidelijk als in sommige andere nummers.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
En eigenlijk hoorde ik ook gewoon dat het Paul was, maar ik vind het zo'n Harrison-nummer.
Toen ik het toe zei wel. Nu eigenlijk niet meer zo.....quote:Op donderdag 25 september 2025 19:40 schreef livelink het volgende:
Heb je wel zin om vanavond nog de deur uit te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |