Hij heeft de witte trui al wel te pakken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:38 schreef Momo het volgende:
Het is niet als de UAE wielerploeg die alles wint
Zie ik liever dan zijn bruine truiquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij heeft de witte trui al wel te pakken.
En de Duitse minister van Cultuur Wolfram Weimer heeft zaterdag het besluit van vijf landen om niet deel te nemen aan de komende editie van het Eurovisie Songfestival als Isral meedoet veroordeeld.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, de Oostenrijkse Minister van Buitenlandse Zaken heeft nu een brief naar ONZE David van Weel gestuurd om in te grijpen naar het schijnt. Dus het is maar goed dat die als host geen keus hebben.
Genoeg minapret in dit topic in elk geval.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:40 schreef H_T het volgende:
Een imam die een nieuwe slaapplek nodig heeft kan minaretteketet naar Beter Bed
We vestigen onze hoop op de UEFA.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En de Duitse minister van Cultuur Wolfram Weimer heeft zaterdag het besluit van vijf landen om niet deel te nemen aan de komende editie van het Eurovisie Songfestival als Isral meedoet veroordeeld.
https://www.rtl.nl/boulev(...)f-om-deelname-israel
Het gaat wel moskeequote:Op zaterdag 20 september 2025 20:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Genoeg minapret in dit topic in elk geval.
Ik sluit hem niet uit als kandidaat voor een mooie uitslag.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:42 schreef Momo het volgende:
Nu komt Shaman, ik had vorig jaar al analyse video's gezien over hem op YouTube. Zijn hele stick is Rusland is het beste land ter wereld en anti westerse waarden, LGBT is gevaar etc. En hij is constant op de Russische TV. En gaat dan na een nummer over zijn liefde voor Rusland janken hoe erg hij van Rusland houdt.
Dit is dan ook vakwerkquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:47 schreef Fred_B het volgende:
Ja, om zo’n briljante inzending kan de vakjury niet heen natuurlijk.
Hier ook nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:49 schreef Fred_B het volgende:
Nou, ik krijg niet de indruk dat er daar geneukt wordt vanavond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |