Haags accent: Duindorp voor de Duindorpers.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:58 schreef Momo het volgende:
Mag hopen dat deze "Sieg Heil" Schilder ook snel wat nachtjes in de cel stoppen
[ afbeelding ]
Die demonstraties zijn geweldloosquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:01 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb het gevoel dat ze dit gewoon afkijken van XR en linkse demonstraties.
Dan is wat er nu gebeurt in Den Haag ook geweldloos.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die demonstraties zijn geweldloos
quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan is wat er nu gebeurt in Den Haag ook geweldloos.
Kijk eens dom, ja ho maarquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan is wat er nu gebeurt in Den Haag ook geweldloos.
Die mensen geven gewoon uiting aan hun gevoelens en emoties. Zo moet je dat zien. Het is voor hun heel belangrijkquote:
Wanneer heeft XR politieagenten aangevallen of politieauto's in brand gestoken dan? Kom maar met voorbeelden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:01 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb het gevoel dat ze dit gewoon afkijken van XR en linkse demonstraties.
Die vernielen straatmeubilair, hinderen autos en ambulances, maken schilderijen kapot. Die schade is nog veel groter.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Wanneer heeft XR politieagenten aangevallen of politieauto's in brand gestoken dan? Kom maar met voorbeelden.
Op de liveblog van NOS:quote:
Dit is geen nachtmerrie, dit is het effect van jarenlang hetze voeren tegen andere partijenquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:06 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Dit is een nachtmerrie voor FvD, dat er zo’n malloot met een FvD vlag zit te zwaaien. Rechtse politiek in Nederland is een lachertje, de bevolking is centrum rechts maar er is werkelijk geen een partij die daar successen mee weet te behalen. Lekker gewerkt jongens.
Iddquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die vernielen straatmeubilair, hinderen autos en ambulances, maken schilderijen kapot. Die schade is nog veel groter.
Dat goedpraten valt wel mee geloof ik, en;quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Idd
Die Pro Pali demo's lopen ook geregeld uit de hand.
Het is aan beide kanten niet goed te praten en waar je vanuit rechts over het algemeen hoort dat ze het afkeuren praat links hun tuig over het algemeen goed.
Hunnie jullie lalalala. Twee soort mens, links, rechts. Hoezo moeten mensen (ene helft bevolking, andere helft bevolking) zich verantwoorden voor extremistische gekkies ? Ik wordt hier zo moe van he.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Idd
Die Pro Pali demo's lopen ook geregeld uit de hand.
Het is aan beide kanten niet goed te praten en waar je vanuit rechts over het algemeen hoort dat ze het afkeuren praat links hun tuig over het algemeen goed.
Nee die maken kwetsbare kunst kapot en houden ambulances tegen. Dat is nog niks vergeleken met wat kapotte politie auto's. XR is extreem gewelddadig vergeleken met die jongens in Den Haag die uiting geven aan hun gevoelens en emoties.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:11 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat goedpraten valt wel mee geloof ik, en;
- daarbij worden geen politieke partijen fysiek aangevallen
- dat zijn geen "linkse" demonstraties, maar demonstraties tegen de oorlog in Palestina. Dit is letterlijk enkel een "rechtse" demonstratie. Niet gek dat men dan rechts aankijkt.
Bullshit, het staat je echt niet om nu ineens in de slachtofferrol te duiken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dit is geen nachtmerrie, dit is het effect van jarenlang hetze voeren tegen andere partijen
Schei toch eens uit met onzin uitkramen. Iedere partij heeft extremistische aanhangers, zowel op rechts als op links. Niet alle Ajax-fans zijn de F-side.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Op de liveblog van NOS:
[ afbeelding ]
Check vlag helemaal links. Maakt deze tweet heel geloofwaardig
Ik wordquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Hunnie jullie lalalala. Twee soort mens, links, rechts. Hoezo moeten mensen (ene helft bevolking, andere helft bevolking) zich verantwoorden voor extremistische gekkies ? Ik wordt hier zo moe van he.
Tjah. Iedereen kan aan FvD vlaggen komen. Misschien is dit wel gewoon een GL'er die een poging doet om FvD in een kwaad daglicht te stellen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:14 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Schei toch eens uit met onzin uitkramen. Iedere partij heeft extremistische aanhangers, zowel op rechts als op links. Niet alle Ajax-fans zijn de F-side.
Dat is zeker wel links. Dat is dat Antifa tuig.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:11 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat goedpraten valt wel mee geloof ik, en;
- daarbij worden geen politieke partijen fysiek aangevallen
- dat zijn geen "linkse" demonstraties, maar demonstraties tegen de oorlog in Palestina. Dit is letterlijk enkel een "rechtse" demonstratie. Niet gek dat men dan rechts aankijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |