Waar moeten ze dan de kinderen vandaan halen waarmee ze alimentatie van die mannen kunnen eisen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:56 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Zometeen gaan die feministen nog mannen castreren ook
Oke maar als ik één merrie zie die plezier lijkt te hebben dan gaat ze er alsnog aan hoorquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:47 schreef Watmoetjenou het volgende:
Vrouwtjesdieren castreren zou ook wat raar zijn.
Omdat ze niet meer bang hoefden te zijn dat ze je zwanger zouden maken, vermoed ikquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:08 schreef Hogwarts het volgende:
Ik weet het niet, wel een paar katers en een hond gehad die blijer leken te zijn nadat ze waren gecastreerd
Priceless.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:16 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Omdat ze niet meer bang hoefden te zijn dat ze je zwanger zouden maken, vermoed ik
Moest lachenquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:16 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Omdat ze niet meer bang hoefden te zijn dat ze je zwanger zouden maken, vermoed ik
Kan al zonder man hoor. Gewoon met stamcellenquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:06 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Waar moeten ze dan de kinderen vandaan halen waarmee ze alimentatie van die mannen kunnen eisen?
Ja, 'tuurlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kan al zonder man hoor. Gewoon met stamcellen
En toch gebeurt het. Heel vaak zelfs. Alleen zelfs bijna.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:47 schreef Watmoetjenou het volgende:
Vrouwtjesdieren castreren zou ook wat raar zijn.
1950 belde.quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:28 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, 'tuurlijk.
Maar aan die stamcellen zit geen poppetje vast die ze kunnen laten betalen.
Misschien iets voor inburgering dan?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:55 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Is gewoon pure dierenmishandeling. Omdat ze anders de buurkat gaan verkrachten en het alfa mannetje gaan uithangen. Je moet natuur zijn gang laten gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |