abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218824893

Ik zag vandaag dat er een bericht staat in de tikkie apps ‘pak nu je statiegeld’

Ik scan dus mijn tikkie app op de statiegeldautomaat in de supermarkt, maar dan komt het dus blijkbaar niet op je rekening (vroeger wel dacht ik).

Als je niet op die knop ‘pak nu je statiegeld’ drukt krijg je geen statiegeld gestort, en blijft het bij tikkie staan.

Kan dit ook zonder dat ik iedere keer op die knop moet rammen?

De bovenste 3 staan nu op mijn bankrekening, de rest niet
pi_218825126
Waarom op die manier überhaupt? Als je bij de supermarkt bent koop je ook wat neem ik aan? Of je levert de bon gewoon in bij de kassa.

Wist niet eens dat dit bestond
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_218826740
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 17:52 schreef Watmoetjenou het volgende:
Waarom op die manier überhaupt? Als je bij de supermarkt bent koop je ook wat neem ik aan? Of je levert de bon gewoon in bij de kassa.

Wist niet eens dat dit bestond
Werkt prachtig. Wij in het mooie Noorden hadden zo'n container staan ergens waar je ook die blikken en flessen kon inleveren maar geen mogelijkheid tot cash uitbetalen, dan is TIKKIE toch ideaal!

Totdat de container niet meer mocht, want geen vergunning dus hup weer naar die klote supermarkten.. :r
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_218830007
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:38 schreef Chandler het volgende:

[..]
Werkt prachtig. Wij in het mooie Noorden hadden zo'n container staan ergens waar je ook die blikken en flessen kon inleveren maar geen mogelijkheid tot cash uitbetalen, dan is TIKKIE toch ideaal!

Totdat de container niet meer mocht, want geen vergunning dus hup weer naar die klote supermarkten.. :r
Wij hebben hier bij een wasstraat ook zo'n automaat, kun je meteen een zak vol ingooien ipv 1 voor 1. Maar in de supermarkt lijkt het me onnodig met een tikkie
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_218836690
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 10:27 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Wij hebben hier bij een wasstraat ook zo'n automaat, kun je meteen een zak vol ingooien ipv 1 voor 1. Maar in de supermarkt lijkt het me onnodig met een tikkie
Dat laatste lijkt mij ook al kan dat natuurlijk heel praktisch zijn. Hoe vaak heb ik wel niet gehad dat ik thuiskwam met een statiegeld bonnetje terwijl ik ook al boodschappen had gedaan. Voor mij zou het een uitkomst zijn...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')