Werkt prachtig. Wij in het mooie Noorden hadden zo'n container staan ergens waar je ook die blikken en flessen kon inleveren maar geen mogelijkheid tot cash uitbetalen, dan is TIKKIE toch ideaal!quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:52 schreef Watmoetjenou het volgende:
Waarom op die manier überhaupt? Als je bij de supermarkt bent koop je ook wat neem ik aan? Of je levert de bon gewoon in bij de kassa.
Wist niet eens dat dit bestond
Wij hebben hier bij een wasstraat ook zo'n automaat, kun je meteen een zak vol ingooien ipv 1 voor 1. Maar in de supermarkt lijkt het me onnodig met een tikkiequote:Op zaterdag 20 september 2025 20:38 schreef Chandler het volgende:
[..]
Werkt prachtig. Wij in het mooie Noorden hadden zo'n container staan ergens waar je ook die blikken en flessen kon inleveren maar geen mogelijkheid tot cash uitbetalen, dan is TIKKIE toch ideaal!
Totdat de container niet meer mocht, want geen vergunning dus hup weer naar die klote supermarkten..
Dat laatste lijkt mij ook al kan dat natuurlijk heel praktisch zijn. Hoe vaak heb ik wel niet gehad dat ik thuiskwam met een statiegeld bonnetje terwijl ik ook al boodschappen had gedaan. Voor mij zou het een uitkomst zijn...quote:Op zondag 21 september 2025 10:27 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Wij hebben hier bij een wasstraat ook zo'n automaat, kun je meteen een zak vol ingooien ipv 1 voor 1. Maar in de supermarkt lijkt het me onnodig met een tikkie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |