quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe deed je nou die muzieknootjes op FOK!?
Ja, die.quote:
En ze zijn bijna overal welkom daar. Voordeel van daar op vakantie gaan met hond wel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja honden. IEDER FUCKING EEN heeft hier een hond. Als je geen hond hebt ben je af, doe je niet meer mee. Dan is er wat mis met je. Bij elk souvenirwinkeltje is minimaal een schap van een meter breed helemaal vol met hondensnacks, hondenspeelgoed en whatnot "only for good boys".![]()
Misschien moet Ieni hier maar eens heen komen met die stinkkeffer.
Staat toch gewoon in het smiley lijstje?quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe deed je nou die muzieknootjes op FOK!?
Ik zag 'm er niet tussen staan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat toch gewoon in het smiley lijstje?
Nice!quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:31 schreef Nattekat het volgende:
Er moet nog even een concreet plan komen en een boeking gemaakt worden, maar het lijkt erop dat ik komend jaar definitief richting IJsland ga in de zonsverduisteringweek
Dat wordt een heel jaar bidden naar de zonnegod.
Nee, dat is in Frankrijk.quote:
Sommige mensen zijn heel slecht in topo.quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee, dat is in Frankrijk.
IJsland is wat noordelijker
ach.... ik ben slecht in Links en Rechts... dus dan ben ik graag behulpzaam.quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn heel slecht in topo.
Trivago geraadpleegd??quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:07 schreef Nattekat het volgende:
Ja, deze knoop had echt niet veel later doorgehakt moeten worden
Die hotelprijzen
Genoeg uitzonderingen, maar holy.
Ja, precies die site.quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Trivago geraadpleegd??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |