Ook al meegemaakt met PostNL, blijkbaar is het makkelijker om alles bij een punt te droppen en mag je er zelf achteraan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
DHL blijft toch een -ahum- bedrijf. Ben ik de hele dag thuis gebleven voor een pakketje, krijg ik de melding we hebben u gemist pakket gaat naar een pakketautomaat in de buurt...
Bij ons zijn wel eens pakketten gewoon bij de voordeur achtergelaten... Nu ligt het daar droog en niet makkelijk te zien vanaf de straat, vind het echter geen goed plan het zo te doen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
DPD heeft een keer van mij een pakket op een ander adres bezorgd en dat gewoon zeggen. "We hebben het bezorgd".
Ja, dat zal, maar niet bij mij.
worthless without pics.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:43 schreef Ama het volgende:
Mijn nieuwe badjas is er en hij zo super relaxed.Ik ga echt 24/7 leven in dit ding.
Wikkelen is geen optie maar gelukkig is deze ook fijnquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:43 schreef Ama het volgende:
Mijn nieuwe badjas is er en hij zo super relaxed.Ik ga echt 24/7 leven in dit ding.
Nou een foto van mezelf gaat lastig maar het is deze:quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
worthless without pics.
Flinke baard heb je.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou een foto van mezelf gaat lastig maar het is deze:
[ link | afbeelding ]
Komt bij mij ook over de knieën qua lengte dus dat is ook chill.
Dit soort grappig bedoelde opmerkingen zijn helemaal niet grappig als ik zelf al zeg dat ik het niet ben.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Flinke baard heb je.
Nou ja nu ben ik ook alsnog soort van ingewikkeld maar dan met een badjas.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:46 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wikkelen is geen optie maar gelukkig is deze ook fijn
quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit soort grappig bedoelde opmerkingen zijn helemaal niet grappig als ik zelf al zeg dat ik het niet ben.
Heeft wel wat weg van het Nirvana logoquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou een foto van mezelf gaat lastig maar het is deze:
[ link | afbeelding ]
Komt bij mij ook ruim voorbij de knieën qua lengte dus dat is ook chill.
emmer met water.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:14 schreef CherryLips het volgende:
Er staan een stel kinderen te krijsen onder m'n balkon. Doe even normaal joh.
Met zoutzuur.quote:
Ach, lost vanzelf op.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is weer strafbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |