Ja, dit kan ik ook niet rijmenquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
De boel kort en klein staan en affikken versterkt natuurlijk wel hun punt dat het de buitenlanders zijn die voor geweldadige problemen zorgen
Ze lijken ook op die van mijquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die 2e lijkt op de mijne
quote:
Hoe is het daar?quote:
Die heb ik ook!quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
En deze lijkt op Ambar
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
En jij hebt laatst ook iets gedaan met hetzelfde keukenblad
Net ontbijt op met loeihete cinnamon rolls en zo op weg naar de Great Sand Dunes NP in Coloradoquote:
Je hebt zoveel moois gemistquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:48 schreef Nattekat het volgende:
Hoe is de nabeschouwing nog steeds bezig
Ik zit het mooie nu te kijken, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik niet genoeg tijd ga hebbenquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je hebt zoveel moois gemist
Neequote:Op zaterdag 20 september 2025 16:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit het mooie nu te kijken, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik niet genoeg tijd ga hebben
Dat de nabeschouwing nog bezig is was wel een flinke hint dat 20 minuten niet genoeg is voor een Q3 van 10 minutenquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net ontbijt op met loeihete cinnamon rolls en zo op weg naar de Great Sand Dunes NP in Colorado
Nog even hier gedag zeggen
[ afbeelding ]
Helemaal vol met miniscule haarscheurtjes na de grote valquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik tik per ongeluk een glas van de tafel. Niks aan de hand.
En hetzelfde type glas brak uiteen toen ie in de wasbak gewoon omviel.
Wat was er mis met de vorigr zwart?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:15 schreef Ama het volgende:
Maandagavond is hij hopelijk weer zwart.
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |