SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik hoorde ook dat stierenvechten weer magquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:26 schreef greysbones het volgende:
@:derrabbit er zit iemand met een bordje
Ferrari is my red flag![]()
Wie heeft er pole dan?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:28 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij lopen jullie streams achter.
Kan wel ja, wij kijken allemaal via die van Nattekatquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:28 schreef raptorix het volgende:
Staat nu op 5:50quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wie heeft er pole dan?
Jij zit al in Q3?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:28 schreef raptorix het volgende:
Podiumceremonie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is bij de opwarmronde van de race.
Van Singaporequote:
Doet ie goedquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
9 duizendsten op mediums
Even zweten bij McLaren.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
9 duizendsten op mediums
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |