Je kan op veel manier racenquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:26 schreef kree het volgende:
fuck racen. echt ik snap dat er hoop dat gewelidig vinden, ik vind er geen reet aan
ja dat klopt, maar ging natuurlijk ff op de F1 uit hier met die TTquote:
Mehquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:28 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat klopt, maar ging natuurlijk ff op de F1 uit hier met die TT
haha how geen probleem, help ik wel ff mee, DTS ervaring enzo of moet ik nog meer hebben aan ervaring ? hahaquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:28 schreef pullup het volgende:
Onze race is vandaag dit topic vol te krijgen
Nee hehe DTS praktijken doen we niet aan hoorquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:29 schreef kree het volgende:
[..]
haha how geen probleem, help ik wel ff mee, DTS ervaring enzo of moet ik nog meer hebben aan ervaring ? haha
juist wil er van af.... althans het posten om het posten om punten, t topic loopt meestal nog wel. als er gezellige mensen zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2025 06:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hehe DTS praktijken doen we niet aan hoor
Welkom hoor, af en toe komt FF ook buurten maar vooral als hij zich weer misdragen heeft geloof ikquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:30 schreef kree het volgende:
maar serieus ik post hier omdat ik DTS beetje dus zat begin te worden.
geen idee ik heb het hele week niet gevolgd.quote:Op zaterdag 20 september 2025 06:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Welkom hoor, af en toe komt FF ook buurten maar vooral als hij zich weer misdragen heeft geloof ik
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:34 schreef kree het volgende:
jullie weten ik had vroeger valkparkieten toen ik nog thuis woonde?
heb zo schattige foto nog ervan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |