SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nou als je het hier had gehouden dan had ik het oke gevonden, maarja dan ook in andere topic 40+ hoewel dat ook niet al te serieus is, naja dat had ook weer niet gehoeven denk ik?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:46 schreef Masberum het volgende:
Nee maar het is gemakkelijker om gewoon maar iets te zeggen en dan te zeggen dat de ander een TR moet zetten dan dat je zelf objectief nadenkt over wat je zegt.. op die manier leg je de verantwoordelijkheid bij de ander om je te corrigeren in plaats van zelf even na te denken..Do what you love, love what you do!![]()
Mijn reactie ging niet over jou maat..quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:49 schreef kree het volgende:
[..]
nou als je het hier had gehouden dan had ik het oke gevonden, maarja dan ook in andere topic 40+ hoewel dat ook niet al te serieus is, naja dat had ook weer niet gehoeven denk ik?![]()
Ik zag mijn notes een keer in laats en had er één omdat ik iemand verdedigde op fok, god nows wie er een punt van maakte. Maar soms krijg je ook positieve notesquote:(denk ik dan maar heel erg naief)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
jaja naja maakt niet uit mss zie ik het allemaal verkeerd, kan ook he?Do what you love, love what you do!![]()
positieve notes; ze bestaanquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag mijn notes een keer in laats en had er één omdat ik iemand verdedigde op fok, god nows wie er een punt van maakte. Maar soms krijg je ook positieve notes(denk ik dan maar heel erg naief)
![]()
![]()
Stond er niet bijquote:
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nou nee je ziet meestal dingen wel correct. Maar een enkele keer misschien niet nee. Maar laten we het daarbij houden en over welke meid ging het?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:51 schreef kree het volgende:
jaja naja maakt niet uit mss zie ik het allemaal verkeerd, kan ook he?![]()
naja dan moet ik het hele verhaal weer opnieuw vertellen of samenvatten. niet zo zin in.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou nee je ziet meestal dingen wel correct. Maar een enkele keer misschien niet nee. Maar laten we het daarbij houden en over welke meid ging het?
mss iemand anders die er zin in heeft en hoe begrepen hier is mss nog belangrijker.Do what you love, love what you do!![]()
Nou een kleine samenvatting van 6 zinnen? Dan vertel ik je ook iets over mij als je mij iets vraagt maatquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:53 schreef kree het volgende:
[..]
naja dan moet ik het hele verhaal weer opnieuw vertellen of samenvatten. niet zo zin in.
mss iemand anders die er zin in heeft en hoe begrepen hier is mss nog belangrijker.![]()
Tjaquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jawel.. Tenzij het niet als dusdanig is aangemerkt
in twee zinnen
meid die ik al heel lang ken echt vanaf 16 ofzo en zangeres in koor waar ik bij zat. als muzikant sN.
Musicals hele shiet enzo. en best goed en zeg ik eerlijk dus.
als in amateur waar ik ook in zat.
naja totaal ontspoort, vriendje met drugs. werk kwijt geraakt.
paar jaar werkeloos nu en in ziektewet.
Ik probeerde dr te helpen beetje met hulp instanties die ik ook nodig had gehad dus.
En mij hiep t. maar t lukt niet met haar.
nog ellende. ze is 43 trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
en haar familie beschuldigt jou van stalken? is zij dat?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:55 schreef kree het volgende:
in twee zinnen
meid die ik al heel lang ken echt vanaf 16 ofzo en zangeres in koor waar ik bij zat. als muzikant sN.
Ik probeerde dr te helpen beetje met hulp instanties die ik ook nodig had gehad dus.
nog ellende. ze is 43 trouwens.![]()
ruzie met dr familie want die ken ik dan ook weer, nou tis drama. ik weet iet meer wat ik nog kan doen eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Oke, bedankt voor de uitleg maat. Zit ze zelf aan de drugs?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:55 schreef kree het volgende:
in twee zinnen
nog ellende. ze is 43 trouwens.![]()
al honderd keer gezegd.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:57 schreef kree het volgende:
ruzie met dr familie want die ken ik dan ook weer, nou tis drama. ik weet iet meer wat ik nog kan doen eigenlijk.
JIJ kunt daar niks aan doen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: