Van roddelpraat natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:27 schreef vosss het volgende:
Wie is dat mens en waar zou ik die van moeten kennen??
Is dat met die knaker die al een jaar roeptoetert dattie zichzelf van kant gaat euthanaseren maar nog steeds leeft of heb ik dan de verkeerde voor me?quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:36 schreef Nober het volgende:
Els is geen Tommy Robinson die vorige week miljoenen mensen trok inclusief onze Eva Vlaar. Dus verwacht er niet teveel van qua bekende sprekers.
[..]
Van roddelpraat natuurlijk.
Bekijk deze YouTube-video
Jij kijkt ook elke week, leuk!quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Is dat met die knaker die al een jaar roeptoetert dattie zichzelf van kant gaat euthanaseren maar nog steeds leeft of heb ik dan de verkeerde voor me?
Nee. Nog nooit gezien. Ik heb een hekel aan de blaaskaak links op dat plaatje. Ik kijk dat soort drek niet.quote:
heb ook nog nooit van dr gehoord?quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:27 schreef vosss het volgende:
Wie is dat mens en waar zou ik die van moeten kennen??
Gezien de speakers op dat podium verwacht ze denk ik minimaal 50.000 mensen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:50 schreef Filosoofert het volgende:
En met veel, bedoel ik 3-5000 man.
Woon jij inmiddels al in Noord-Korea genietend van de dictatuur?quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:49 schreef Filosoofert het volgende:
Deze demonstratie zal veel volk aantrekken wat ook bij de covid demonstraties was, tenminste, die vibe krijg ik er van
Hahahahahahaha deze vergelijkingquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Woon jij inmiddels al in Noord-Korea genietend van de dictatuur?
Ja zijn wel wat livestreams maar politie is alweer aan het ingrijpen want verkeerde mening demonstreert.quote:
Moet je zelf niet daar rellen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja zijn wel wat livestreams maar politie is alweer aan het ingrijpen want verkeerde mening demonstreert.
Antifa was er ook en die zijn niet vies van terreur.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:47 schreef Evangelion het volgende:
Lekker gewerkt Els
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |