Dit tik je letterlijk op een computer of mobiel dat gepowered is door TSMCquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:16 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Waarom kwamen dan alle wiskundige stellingen en algoritmes van het hoogste niveau uit de westerse wereld. Bijv fermats little theorem, rabin miller test, rsa, sha2, aes. De aziaten leveren niks aan de moderne wereld. Useless eaters.
Hoe zou dat allemaal gaan zonder het getal 0?quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:16 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Waarom kwamen dan alle wiskundige stellingen en algoritmes van het hoogste niveau uit de westerse wereld. Bijv fermats little theorem, rabin miller test, rsa, sha2, aes. De aziaten leveren niks aan de moderne wereld. Useless eaters.
Ik heb mijn dromen al opgegevenquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:59 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
@:Vvdjemoeder Geef je dromen op, de Ashkenazi Jood is het slimste ras.
Volgend leven beter.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:01 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Ik heb mijn dromen al opgegeven
Verdiep je er eens wat beter in zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:51 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
Beter kon je een topic openen over Afrikanen en waarom zij geen enkel ding hebben uitgevonden.
Eerder naar kroepoek.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:13 schreef LordofLeaves het volgende:
Aziaten stinken naar pindasaus.
Ook. Gadverdamme!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |