Ja hèquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ohh die. Ok inventieve manier van dreigen
Klopt, maar had daar niet eens wat mee te makenquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ik neem aan dat die man geen blijvertje is geweest?
praat Nederlands met me. Even Nederlands met mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
praat Nederlands met me. Even Nederlands met meWat is er mis met kroten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:
quote:Kroot is een verbastering van het Franse carotte, wortel. In het Nederlands wordt het gebruikt als aanduiding van een knolgewas. In Vlaanderen is het naargelang de streek synoniem van biet, peen, voederbiet. In een groot deel van Nederland, vooral de Randstad en omgeving, is het synoniem van rode biet.
Een soort biet ja. Je hebt ook suikerbieten bijvoorbeeld.quote:
Dus?quote:
ik zei ook niet dat het geen woord is.quote:
klopt, maar wat Ama zei niet.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat het geen woord is.
Patat en Friet zijn ook woorden
In Twente gebruiken we dat woord niet.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus?dan is er toch niets fout aan?
Ok dan snap ik het punt misschien gewoon niet, zal me erbuiten houdenquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat het geen woord is.
Patat en Friet zijn ook woorden
bedoel je de rode biet of de Vlaamse vertaling van biet, peen of voederbiet?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus?dan is er toch niets fout aan?
Maar ik ben niet in Twente.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:11 schreef Recce het volgende:
[..]
In Twente gebruiken we dat woord niet.
Ik geef mijn dochter toch geen voederbieten?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
bedoel je de rode biet of de Vlaamse vertaling van biet, peen of voederbiet?
en toch weet iedereen wat er gezegd wordt als ze overnieuw zegt.quote:
Daar gebruiken ze ook de 'e' vaak niet in woorden, dus dat zegt niksquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:11 schreef Recce het volgende:
[..]
In Twente gebruiken we dat woord niet.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik ben niet in Twente.M’n beste vriendin is overigens wel in Twente.
Die zegt bijvoorbeeld:
“Heb je je drinken er al uit”.
Zo grappig.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok dan snap ik het punt misschien gewoon niet, zal me erbuiten houden
jij dreigt ook met oortunnels... dus verbazen doet niets me meerquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik geef mijn dochter toch geen voederbieten?
quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar gebruiken ze ook de 'e' vaak niet in woorden, dus dat zegt niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |