quote:het is ook onbewust..
Op zondag 23 februari 2003 20:43 schreef Aernout het volgende:
Het schijnt een afwijking te zijn, maar ik heb dat echt nog nooit gehad
quote:Er draait een nieuw (sneller) script in de: "oll BHFH topic creation database"
Op zondag 23 februari 2003 21:02 schreef X-Ray het volgende:
Nieuw record topics openen vandaag, BHFH?
quote:Je spreekt hier voor jezelf neem ik aan
Op zondag 23 februari 2003 20:45 schreef xman het volgende:
Kan wel..niemand is 100% hetero of homo.
quote:Ja ik heb dr een reepje ram bijgedaan, BHFH-5.3.2-rev5-dev2 is populairder dan ooit.
Op zondag 23 februari 2003 21:05 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Er draait een nieuw (sneller) script in de: "oll BHFH topic creation database"
quote:
Op zondag 23 februari 2003 20:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
heb jij die wel eens? Ik droom er vreemd genoeg wel eens van en vind het soms nog wel opwindend ook... maar val normaliter echt alleen op vrouwen en heb geen enkele behoefte aan expirimenteren....maar ongewild komt de gedachte toch wel eens in je op.... wie fantaseert ook wel eens over dezelfde sexe?
quote:Waneer gaan we RC??? dit gaat echt wel lekker verkopen als ie af is met al die fora op het net....Dan vertalen we hem en kunnen we de wereldmarkt op
Op zondag 23 februari 2003 21:09 schreef Slarioux het volgende:[..]
Ja ik heb dr een reepje ram bijgedaan, BHFH-5.3.2-rev5-dev2 is populairder dan ooit.
.
wel on-topic please..
quote:Dit kun je ook omdraaien.
Op zondag 23 februari 2003 21:28 schreef extreme het volgende:
kan best een interessant onderwerp zijn mensen, persoonlijke mening: juist mensen die erg zeker zijn van hun sexualiteit durven met experimenteren wel eens verder te kijken dan de gebruikelijke mogelijkheden....
Mensen die onzeker zijn, zijn zoekende.
Maar om het ook uit te voeren ben ik toch te truttig...
Die 't Bolke meeting maar vervroegen??
quote:ieder mens is nieuwsgierig, de een komt er alleen makkelijker voor uit dan de ander! sommigen gaan ook expirimenteren!
heb jij die wel eens? Ik droom er vreemd genoeg wel eens van en vind het soms nog wel opwindend ook... maar val normaliter echt alleen op vrouwen en heb geen enkele behoefte aan expirimenteren....maar ongewild komt de gedachte toch wel eens in je op.... wie fantaseert ook wel eens over dezelfde sexe?
quote:Ben nu support for tweakers.net aan het inbouwen, ze kunnen hun lol op!
Op zondag 23 februari 2003 21:13 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Waneer gaan we RC??? dit gaat echt wel lekker verkopen als ie af is met al die fora op het net....Dan vertalen we hem en kunnen we de wereldmarkt op
Daarna gaan we los
quote:Dat betekent dat je onbewust toch gevoelens voor mannen hebt. Ik droom regelenmatig dat ik met een vriendin aan het seksen ben. Het zal waarschijnlijk nooit gebeuren, maar ik sluit niks uit...
ongewild komt de gedachte toch wel eens in je op.... wie fantaseert ook wel eens over dezelfde sexe?
quote:Wat een kul, keukentafelpsycholoog...
Op maandag 24 februari 2003 00:10 schreef Jummy het volgende:[..]
Dat betekent dat je onbewust toch gevoelens voor mannen hebt.
Ik krijg in dit topic dezelfde gevoelens als in Test hier je gay-gehalte!!...
Nee mannen, niémand is 100% hetro en als je een keer aan een blote vent denkt ben je niét gelijk homo. Stelletje angsthazen!
quote:Nope!!,
quote:Kom OP zeg, in welke eeuw leef jij!?
Op maandag 24 februari 2003 14:45 schreef Trancemaster het volgende:
Je fantasseert erover, maar je wil het niet? Lijkt me dat jij een beetje in een ontkenningsfase zit. M.a.w. je wil niet aan jezelf toegeven dat je bi/homo bent...
Fan-ta-sie... het woord zegt het al!
Mijn god, sommige pubers moeten hun ouders echt nog een keer voorlichting vragen.
quote:Fan-ta-sie kan ook uitgevoerd worden, wat bij mij het geval is, als je je fantasieen op gaat kroppen, dan ben je pas bekrompen bezig
Op maandag 24 februari 2003 19:29 schreef Hik het volgende:[..]
Kom OP zeg, in welke eeuw leef jij!?
Mássa's mensen hebben fantasieën die ze nooit zouden willen uitvoeren! Je hebt mensen die fantaseren over verkracht worden... die zitten zeker ook in de ontkenningsfase?Fan-ta-sie... het woord zegt het al!
Mijn god, sommige pubers moeten hun ouders echt nog een keer voorlichting vragen.
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Trancemaster op 25-02-2003 13:58]
Maar vrijen met een man of hem zoenen
Bovendien heb ik zo het vermoeden dat ik het in werkelijkheid een stuk minder leuk vindt (mannelijke zweet geur is een definate turn off)
De BHFH deamon genereert een topic en iedereen reageert erin. Maar de BHFH deamon laat zich niet meer zien. Overigens willen we dat wel aanpakken, dat hij na bijvoorbeeld 10 reacties nog even leuk terugkomt.
quote:Who's gonna stop ya?
Op dinsdag 25 februari 2003 13:45 schreef Jory het volgende:
ik fantaseer inderdaad wel eens over meiden..
en xou ut ook wel es willen proberen om heel eerlijk te zijn..
ik ken wel een meisje die had gedroomd dat ze sex had met 2 vrouwen, maar ze is wel gewoon hetero (of dat zegt ze)
Het kan ook gaan om het element van ehm... eens een andere sexuele 'rol' aannemen, bv anaal 'genomen' worden, 'overheerst' worden, het spannende, verbodene, iets wat 'kinky' is, etc. In dat geval lijkt 't me niet te gaan om homo/bi-zijn.
Los daarvan, homoseksualiteit/filie gaat natuurlijk veel verder dan alleen de seks. Verliefdheid, liefde, een relatie, je leven met iemand willen delen van hetzelfde geslacht. Dat soort dingen.
quote:Serieus?
Op dinsdag 25 februari 2003 20:09 schreef LadyLysah het volgende:!!!
quote:Dank u, dank u
Op dinsdag 25 februari 2003 17:20 schreef DennisMoore het volgende:
Tja, en als je er dan (onbewust) over fantaseert, dan kan dat zijn omdat je die jongen/man mooi/geil vindt. In dat geval zou ik wel zitten denken aan deels bi-zijn.Het kan ook gaan om het element van ehm... eens een andere sexuele 'rol' aannemen, bv anaal 'genomen' worden, 'overheerst' worden, het spannende, verbodene, iets wat 'kinky' is, etc. In dat geval lijkt 't me niet te gaan om homo/bi-zijn.
Los daarvan, homoseksualiteit/filie gaat natuurlijk veel verder dan alleen de seks. Verliefdheid, liefde, een relatie, je leven met iemand willen delen van hetzelfde geslacht. Dat soort dingen.
En nu bukken, voordat Hik gaat zeggen dat je uit een andere eeuw komt
quote:Je stoot mij helemaal niet voor het hoofd hoor, dat gebeurt niet zo snel
Op dinsdag 25 februari 2003 10:33 schreef Trancemaster het volgende:
Maar ja, ik zal hier wel mensen mee voor het hoofd stoten
Dat er daarnaast ook mensen zijn die hun fantasie wél willen uitvoeren zal ik niet ontkennen (ik heb ook fantasieën die ik echt nog wel eens uit wil voeren ), maar om nou gelijk iedere man die een keer over een blote jongen droomt gelijk te bestempelen als "onbewuste homo" vind ik erg treurig...
quote:ik heb het id dat vrouwen ook meer open staan voor sex met hetzelfde geslacht dan mannen...
Op dinsdag 25 februari 2003 13:45 schreef Jory het volgende:
ik fantaseer inderdaad wel eens over meiden..
en xou ut ook wel es willen proberen om heel eerlijk te zijn..
quote:weet ik haast wel zeker
Op woensdag 26 februari 2003 22:29 schreef Jongetje het volgende:[..]
ik heb het id dat vrouwen ook meer open staan voor sex met hetzelfde geslacht dan mannen...
maakt dat mij ouderwets ???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |